شرکت بازرگانی رنگچی شیمی

این شرکت فعالیت خود را در سال 1362 به شکل سنتی در بازار تهران به عنوان واحد تامین کننده مواد اولیه صنایع رنگ، پلاستیک، نساجی، چاپ و ساختمان آغاز نمود. این مجموعه در شهریور 1379، با توجه به اعتماد مشتریان و همراه با اندوخته دو دهه قبل خود با رشدی قابل توجه روبرو گردید و در این راستا و در جهت ارائه خدمات بهتر و کارآمدتر به مشتریان، رویه خود را در امور بازرگانی تغییر داده و ادامه آن را در قالبی جدید و با رویکردی نو آغاز کرده و در اولین قدم شرکت بازرگانی رنگ چی شیمی را تاسیس نمود.

امروزه این شرکت با بیش از 30 سال سابقه، با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص در زمینه بازرگانی و مشاوره فنی انواع رنگدانه از جمله دی اکسید تیتانیوم، افزودنی های پلیمری و دوده ارائه دهنده راه حل تامین مواد افزودنی تخصصی صنایع رنگ و رزین، پلیمر، چاپ و ساختمان می باشد. این شرکت در حال حاضر فعالیت خود را در سطح بین المللی گسترش داده و هم اکنون نمایندگی انحصاری چندین شرکت تولید کننده معتبر اروپایی و آسیایی را دارا می باشد. برخی از مهمترین محصولات و همکاران تجاری این مجموعه عبارتند از:

- رنگدانه و افزودنی های پلیمری شرکت کلارینت آلمان

- رنگدانه اکسید آهن و اکسید کروم شرکت لنکسز آلمان

- افزودنی های پلیمری و پایدارکننده های صنعت پی وی سی شرکت آدکا ژاپن

- رنگدانه های آلی و معدنی شرکت وکسکو هند

- رنگدانه های فلوئورسنت شرکت آرون هند

- رنگدانه مشکی (دوده) شرکت بلک دایموند چین

- توزیع کننده رسمی رزین های اکریلیک (حلالی) شرکت ایوانیک آلمان

- رنگدانه های صدفی شرکت بریلیانت چین

لازم به ذکر است شرکت های بسیار دیگری نیز در لیست شرکای تجاری این شرکت قرار دارند که بر حسب نیاز و سفارش مشتری اقدام به واردات می نماید.

اطلاعات تماس

  • 021-22884000
  • 021-22884008
  • info@rangchi.co
  • rangchi.co
نام ماده نوع ماده کاربرد

اخبار

کلاریانت مستربچ های جدید برای تولید بسته بندی های شفاف ارائه میکند

شرکت کلارینت، یکی از  رهبران جهانی در تولید مواد شیمیایی ، مستربچ های جدیدی از CESA-nucleant ارائه کرده است در بهبود استفاده از پلی پروپیلن های هموپلیمر، تصادفی و کوپلیمر مورد استفاده در تولید بسته بندی شفاف تاثیر بسزائی دارد. از آنجا که بسیاری از تامین کنندگان مواد اولیه، دسترسی به انواع کامپاندهای پلی پروپیلن را … ادامه کلاریانت مستربچ های جدید برای تولید بسته بندی های شفاف ارائه میکند

۲۷ فروردین ۱۳۹۶

اسناد

اطلاعات تماس

تماس با شرکت

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

تلفن
021-22884000
فکس
021-22884008
ایمیل
info@rangchi.co
وبسایت
rangchi.co
تهران، خیابان دکتر شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، روبروی پارک شریعتی، کوچه شهید ذکایی، ساختمان رنگ چی، پلاک 35، طبقه سوم و چهارم