نانو رس اصلاح شده (مشابه 15A)

سیلیکات‌های لایه‌ای یا کلی‌ها، زیر گروهی از جامدات لایه‌ای هستند که شامل موادی از قبیل ترکیبات گرافیت اینترکلیت شده، پرووسکایت لایه‌ای و دیکالکوژنایدهای لایه‌ای می‌باشند. کلی‌ها دارای خواص فیزیکی متعددی بوده و به دلیل سختی لایه‌ای بالا و آنیزوتروپی ساختاری اساساً دارای مزایای زیاد کاربردی هستند. این محصول کلی اصلاح‌شده حاوی فاز مونت موریلونیت (دی اکتاهدرال) می‌باشد.

جزئیات

تولید کننده
ماهیت شیمیایی

سیلیکات لایه ای

مزایا
  • خواص جذب سطحی
  • خاصیت تبادل یونی
  • سطح ویژه بالا
  • متورم شدن
کاربردها

تهیه نانو کامپوزیت‌ها
پرکننده در صنایع رنگ
جاذب سوخت‌ها و نفت‌های شناور بر روی سطح آب
کمک فیلتر در تصفیه هوا یا فاضلاب‌های حاوی آلوده‌ کننده‌های آلی

شرایط نگهداری

محصول را دور از رطوبت نگهداری کنید.

ملاحظات استفاده

از تنفس حالت بخار، غبار و گاز محصول خودداری کنید. هنگام استفاده از تهویه کافی محیط مطمئن شوید. در هنگام استشمام آن به محیط آزاد بروید. در هنگام تماس باپوست، پوست خود را با صابون و مقدار زیادی آب بشویید. در هنگام تماس با چشم فوراً چشم خود را با به مدت حداقل ۱۵ دقیقه شستشو دهید. در موارد بلع محصول دهان خود را با آب بشویید. هنگام استفاده از این محصول لباس کار، عینک و دستکش محافظ بپوشید.
دارای گواهی نانومقیاس

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)