نانو سید L2000

کلوئید نقره حاوی یون‌ها و ذرات باردار خیلی کوچک نقره در یک محیط مایع می‌باشد. اگرچه وجود یون‌های نقره در این دسته از محصولات دارای اهمیت است اما یک محلول ۱۰۰ درصدی از یون‌های نقره، کلوئید نقره به شمار نمی‌رود. گاهی اوقات از کلوئید نقره به‌عنوان نانو نقره نیز یاد می‌شود که شامل ذراتی در محدوده بین ۱ تا ۱۰۰ نانومتر هستند.

جزئیات

نام های مرسوم

سل نقره، نانو نقره

حوزه کاربردی
تولید کننده
مزایا
  • خواص مطلوب اپتیکی، رسانایی و ضد باکتریایی
  • این نانوذرات فعالیت‌های ضد قارچی شدیدی نیز در مقابل بعضی از عفونت‌ها از خود نشان می‌دهند.
  • نانوذرات نقره ۲۰-۵ نانومتری باعث از بین رفتن سلول‌های آلوده به ویروس ایدز نوع اول می‌شوند.
  • خواص الکتروشیمیایی نانوذرات نقره اصلاح‌شده، باعث سریع‌تر شدن زمان پاسخگویی و حد تشخیص پایین‌تر در سنسورهای نانومقیاس می‌شوند.
کاربردها

کاربردهای ضد باکتریایی: این نانوذرات به دلیل خواص ضد باکتریایی در صنعت پوشاک و کفش، رنگ، پانسمان زخم، لوازم خانه، لوازم آرایشی و پلاستیک مورد استفاده قرار می‌گیرند.
کاربردهای اپتیکی: این محصول پرکاربرد در طیف‌سنجی نوری پیشرفته شامل فلورسانس فلزی پیشرفته (MEF) و پراش سطحی رامان پیشرفته (SERS) نیز استفاده می‌شود.
کاربردهای تشخیصی: نانوذرات نقره در سنسورهای زیستی و ابزارهای تشخیصی به‌عنوان برچسب بیولوژیکی به‌منظور تشخیص‌های کمی استفاده می‌شوند.
کاربردهای رسانش: نانوذرات نقره در جوهرهای رسانا و برای افزایش رسانایی الکتریکی و گرمایی ترکیبات شیمیایی به کار می‌روند.
محصولات تولیدشده با کلوئید نقره در برخی از کشور‌ها به‌عنوان مکمل‌های غذایی و داروهای هومیاپتیک نیز استفاده می‌شوند.

شرایط نگهداری

نانوذرات نقره را دور از نور خورشید در دمای ۲۵-۲ درجه سلسیوس و در مکان خشک نگهداری کنید. نگهداری در دمای پایین‌تر عمر محصول را طولانی‌ تر می‌کند. قرار گرفتن طولانی‌مدت محصول در برابر نور خورشید ممکن است باعث تغییر اندازه و شکل ذرات شود.

ملاحظات استفاده

سمیت نانوذرات نقره بیشتر در ذرات با محدوده اندازه ۱ تا ۱۰۰ نانوم‌تر موردبررسی قرار می‌گیرد. بررسی سمیت در محیط‌های درون تنی و بیرون تنی ثابت کرده است که نانوذرات نقره می‌توانند باعث ناهنجاری‌های کروموزومی و آسیب DNA و نهایتاً آسیب رساندن به بافت‌های سلولی شوند. همچنین سمیت ناشی از نانوذرات نقره می‌تواند کبد و سیستم ایمنی بدن را تحت تأثیر قرار دهد.
دارای پروانه بهداشتی ساخت از وزارت بهداشت
دارای گواهی نامه نانو مقیاس

داده های فنی

کمیت مقدار واحد توضیحات
خواص فیزیکی
Particle size <70 nm ذرات کروی شکل

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)