راه اندازی واحد تولید PMA پتروشیمی کارون

راه-اندازی-واحد-تولید-PMA-پتروشیمی-کارونافشین کیانی مدیر مجتمع پتروشیمی کارون از بهره برداری واحد PMA این مجتمع پتروشیمی با همت و تلاش نیروهای متخصص داخلی و پس از رفع تحریم های های غربی و با تلاش شبانه روزی همکاران در شرکت پتروشیمی کارون خبر داد.
وی اظهار کرد: واحد PMA با ظرفیت تولید سالانه ۳۲ هزار تن در سال به عنوان خوراک اولیه و اصلی تولید MDI است و این محصول در صنایع خودرو سازی،هواپیما،زیره کفش و … استفاده فراوان دارد و افزون بر تامین نیازهای داخلی در امر صادرات نیز می تواند استفاده شود.
بر اساس اعلام روابط عمومی پتروشیمی کارون، کیانی افزود: این محصول در خاورمیانه مشابه ای ندارد و می تواند با شرکت های غربی رقابت کند.همیشه راه های سخت تر باعث افزایش توانمندی ما می شود.
وی ادامه داد: ما نیز بر اساس شعار سال که از مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی-اقدام و عمل نامگذاری شده است با توکل بر پروردگار و توان و تکیه بر دانش بومی توانمندی کشور عزیزمان ایران اسلامی را به همگان نشان دادیم.
مدیر مجتمع پتروشیمی کارون تصریح کرد: توانستیم بدون حضور شرکت کماتور سوئد و با تلاش مدیریت و همکاری بخش های مختلف شرکت پتروشیمی کارون امروز به هدف نهایی خود که تولید محصول MDI است نزدیک شویم .

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *