مدیر تجاری Covestro: نمایشگاه پوشش ایران پتانسیلی واضح برای رشد سریع در آینده دارد

پوششطی نمایشگاه رنگ استانبول و پوشش ترکیه خبرنگار بسپار با ولادیمر ریستیچ رییس بخش تجاری شرکت آلمانی covestro در خصوص نمایشگاه مصاحبه ای داشت و نظرات وی را درباره این نمایشگاه و نمایشگاه رنگ و پوشش ایران جویا شد.

بسپار-لطفا به معرفی شرکت خود بپردازید.

ریستیچ: Covestro یکی از شرکت های پیشرو در عرصه پلیمرهای مورد استفاده در صنایع خودرویی، حمل و نقل، مبلمان، برق و الکترونیک، ساختمانی، نساجی، کفش و بسیاری دیگر است. این شرکت که به تازگی از کمپانی مادر خود (Bayer) مستقل شده برندی شناخته شده است و سابقه بیش از ۱۵۰ سال Bayer را با خود دارد.

بسپار-دلیل شرکت شما در این نمایشگاه چیست؟

ریستیچ: ترکیه یکی از بازارهای مهم ماست و می خواستیم حضور خود را نشان دهیم، با همکاران و مشتریان خود گفتگو کنیم و توانایی های خود را نشان دهیم.

بسپار- نظر شما درباره نمایشگاه چیست؟از نمایشگاه رضایت دارید؟

ریستیچ: بسیار از نمایشگاه راضی هستیم. کارشناسان بسیاری از صنعت از غرفه بازدید کردند و زمان کافی برای صحبت داشتیم. تجربه بسیار خوبی بود. توانستیم بسیاری از مشتریان خود را ملاقات کنیم. همچنین با کسانی که از قبل نمی شناختیم دیدار داشتیم تا قراردادهای تجاری زیادی را منعقد کنیم.

بسپار- لطفا این نمایشگاه را با سایر نمایشگاه های رنگ و پوشش مقایسه کنید.

ریستیچ: مشابه سایر نمایشگاه های منطقه ای در کشورهایی با بزرگی مشابه ترکیه است. در حال حاضر دارای شخصیتی منطقه ای است و تمایل شدیدی دارد تا به عنوان نمایشگاه اول منطقه شناخته شود.

بسپار-این نمایشگاه را در مقایسه با نمایشگاه رنگ و پوشش ایران چگونه ارزیابی می کنید؟

ریستیچ: برای اولین بار در دسامبر گذشته در نمایشگاه رنگ و پوشش ایران شرکت کردیم. نمایشگاه ایران را مشابه نمایشگاه ترکیه و با پتانسیلی واضح برای رشد سریع در آینده می دانم. نمایشگاه ایران غرفه داران بسیاری داشت و حتی بازدیدکنندگان حرفه ای صنعتی بیشتری داشت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *