معرفی فعالیت های کانال جدید «صنایع شیمیایی , رنگ و رزین ایران»

11315887-lanxess-reliable-paint-and-coating-formulationبه گزارش myChem، مهندس شهرام یزدی، یکی از چهره های شاخص صنعت رنگ و رزین کشور، که فعالیت کانال تلگرامی «صنایع شیمیایی، رنگ و رزین ایران» از بیست خرداد ماه سال جاری، به همت او آغاز شده است، به ارائه توضیحاتی درباره فعالیت ها و اهداف تاسیس این کانال پرداخت.
بنا به گفته مهندس یزدی، در کانال «صنایع شیمیایی، رنگ و رزین ایران» که فضایی برای همکاری گروه های مختلف فعال در زمینه صنایع شیمیایی کشور است، مطالب گروه های مختلف نشر داده می شود تا همگان مجبور به اشتراک در همه گروه های مربوط نباشند. به همین سبب از تمامی گروه های وابسته، افرادی به عنوان مدیر در این کانال فعالیت می کنند. شهرام یزدی در ادامه سخنان خود اهداف تشکیل این کانال را به صورت زیر تبیین کرد.

  • انتشار برنامه های آموزشی رنگ و رزین، پلیمر و سایر گروه های شیمیایی توسط مدیران گروه ها که در گروه «مدیریت کانال» عضویت دارند.
  • انتشار اخبار مهم صنایع شیمیایی
  • معرفی و انتشار مجلات، کتاب ها و مقالات علمی و فنی
  • معرفی صنایع رنگ و رزین ایران
  • معرفی مواد اولیه
  • معرفی افراد فعال در صنایع شیمیایی کشور
  • معرفی سایت ها و بانک های اطلاعاتی

ShahramYazdi2مهندس یزدی در خلال سخنان خود از وبسایت www.mychem.ir به عنوان یکی از وبسایت های همکار با این کانال و گروه صنایع رنگ و رزین و با یک پتانسیل کاری خوب نام برد و با معرفی این وبسایت به عنوان یک گروه مستقل که در حال تدوین بانک اطلاعاتی مواد شیمیایی، بانک اطلاعات اشخاص و شرکت ها و دانشنامه فنی مرتبط می باشد، از کاربران این کانال درخواست کرد که با مراجعه به این وبسایت، نظرات، پیشنهادات و کاستی های موجود را جهت ارتقای کیفیت خدمات myChem به اطلاع مسئولین آن برسانند.

این کانال قرار است مطالب گروه «کارشناسان صنایع رنگ و رزین ایران»، «عایق پلیمری نسل جدید،اپوکسی و پلی اورتان» و گروه دانشگاهی «IC Polymer» را منعکس نماید. در مدیریت محتوای این کانال آقای مهندس شهرام یزدی به نمایندگی از گروه «کارشناسان صنایع رنگ و رزین ایران»، آقای دکتر جهانگیری به نمایندگی از گروه «عایق پلیمری نسل جدید،اپوکسی و پلی اورتان» و آقای مهندس منصور جاوید به نمایندگی از گروه دانشگاهی «IC Polymer» مشارکت خواهند داشت.

در پایان نیز ایشان از کلیه علاقمندان و افراد فعال در زمینه صنایع شیمیایی کشور جهت فعالیت و نشر مطالب در این کانال دعوت به عمل آورد و خاطر نشان کرد که هیچ گونه محدودیت و قانون و ممیزی از جهت نشر مطالب برای افراد وجود ندارد.
{آدرس کانال:
https://telegram.me/IranChemicals}

1 دیدگاه

  1. فرشاد حسن زاده

    با توجه به اینکه اغلب دوستان در ساعات اعلام شده قادر به شرکت در مباحثات گروه نیستند و همچنین به دلیل حجم بالای مطالب و پرسش و پاسخ، پیدا کردن مطلب مورد نظر امری دشوار خواهدبود فلذا در بهره مندی از مطالب ارزنده و زحماتی که بزرگواران کشیده اند اخلال ایجاد خواهد شد.
    به همین علت مباحث اصلی وکلیدی آموزشی که توسط اساتیدبزرگوار درگروه ارائه میشود، به کانال منتقل می گردد تا دسترسی به مطالب جمع بندی شده راحت ترصورت پذیرد.