تغییر برنامه کسب و کار شرکت Thomas Swanبرای بهره‌گیری از فناوری‌نانو

Thomas Swan lab.jpg.galleryThomas Swan یک شرکت انگلیسی است که در حوزه مواد شیمیایی و به صورت ویژه روی گرافن فعالیت دارد. این شرکت قصد دارد از این ماده در صنعت الکترونیک استفاده کند. Thomas Swan سابقه زیادی در زمینه کار روی گرافن دارد، به طوری که در این حوزه شناخته شده‌است. Thomas Swan در حال حاضر با مؤسسه ملی گرافن نیز همکاری دارد.
سوان پیش از این روی استفاده از گرافن در بخش جوهرها و نمایشگرهای الکترونیک کار کرده است، اما در حال حاضر برای تأمین نیازهای مؤسسه ملی گرافن فعالیت می‌کند برای مثال، با استفاده از ترکیبات شیمیایی نظیر نیترید بور، مواد مقاوم در برابر حرارت می‌سازد.
Thomas Swan اعلام کرده که خمیرهای ساخته شده توسط این شرکت می‌تواند در صنعت الکترونیک به کار گرفته شده و موجب کاهش دمای کار شود و در نهایت عملکرد محصول و طول عمر آن را افزایش دهد.
اندی گودوین از مدیران بخش تجاری‌سازی Thomas Swan می‌گوید: «این همکاری با مؤسسه ملی گرافن یک فرصت ایده‌آل برای ما است تا در کنار همکاری با یک مرکز تراز اول جهانی، به درک بهتری از مواد و فناوری‌های جدید برسیم.»
جیمز بیکر از مدیران بخش کسب و کار مؤسسه ملی گرافن می‌گوید: «بسیار مهم است که ما بتوانیم به توسعه و تولید انبوه محصولات گرافنی برسیم؛ ماده‌ای که می‌تواند روی صنایع مختلف تأثیرگذار باشد.»
Thomas Swan فعالیت خود را از دهه ۲۰ میلادی آغاز کرده و در تأمین نیازهای صنعت راه‌سازی کار کرده است. این شرکت ترکیبات شیمیایی و مواد مورد استفاده در این صنعت را تولید کرده است و در حال حاضر روی ساخت افزودنی‌های لاستیک و تایر خودرو کار می‌کند. همچنین مواد اولیه مورد استفاده در شوینده‌های شرکت Dettol را نیز تولید می‌کند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *