عرضه تجاری « اکسیدگرافن تک‌لایه عامل‌دار»

filereaderGraphene 3D lab اعلام کرد که این شرکت به زودی فروش محصول جدید خود را آغاز خواهد کرد. این محصول نوعی اکسید گرافن تک لایه عامل‌دار است که با نام تجاری ORG-GO به بازار عرضه خواهد شد. تولید این ماده گامی مؤثر در مسیر رفع چالش‌های موجود در بخش تجاری‌سازی گرافن است.
یکی از روش‌های استفاده از گرافن، وارد کردن آن در رزین‌ها و حلال‌های رایج است که تولید کنندگان مختلف از این روش استفاده می‌کنند. معمولاً توزیع گرافن در رزین‌ها و حلال‌ها به خوبی انجام نمی‌شود. این ماده جدید به راحتی می‌تواند در حلال‌های آلی پخش شود و حتی با غلظت‌های بالا می‌توان این ماده را در رزین و حلال وارد کرد. پایداری گرمایی اکسید گرافن عامل‌دار این شرکت بسیار بالاست.
النا پولویاکوا از مدیران این شرکت می‌گوید: «تیم ما به طور مستمر به دنبال ارائه ترکیبات گرافنی و کامپوزیت‌های مختلف این ماده است. ما پیش‌بینی می‌کنیم که این اکسید گرافن عامل‌دار جدید بتواند کاربردهای مختلفی در صنعت پیدا کند، به طوری که در بخش تقویت پلیمر و نانوکامپوزیت‌ها بتوان از آن استفاده کرد. از دیگر کاربردهای این ماده، استفاده از آن در جوهرهای گرافنی و پوشش‌های گرافنی است.
محصول اکسید گرافن عامل‌دار از طریق وبسایت این شرکت به زودی عرضه خواهد شد. همچنین سوپرمارکت گرافنی این شرکت و عوامل توزیع آن در سراسر جهان به زودی این محصول را ارائه خواهند کرد.
سوپرمارکت گرافنی یک شبکه فروش اینترنتی است که از زیرمجموعه‌های شرکت گرافن‌تری‌دی‌لب است. این شرکت آماده ثبت سفارش‌های جدید برای توسعه و تجاری‌سازی محصولات است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *