اصلاحیه خبر 14996

plexiglas_for_automotive_glazing-copyدر پی بازتاب خبر «رونمایی شرکت Evonik از محصولات جدید قابل استفاده در قطعات غیرشفاف خودوریی» در یکی از گروه های تخصصی رنگ و رزین، متوجه یک اشتباه در آمار ارائه شده محتوای این خبر شدیم.

بدینوسیله پاراگراف آخر این خبر بدین شکل اصلاح گردید.

«… فروش این شرکت در سال ۲۰۱۴ در حدود ۳.۸۳ میلیارد دلار برآورد شد.»

در خصوص اشتباه رخداده ذکر این نکته برای مخاطبان محترم ضروریست که پس از بازبینی کلی ماموریت های سایت در اوایل سال جاری و عمده تمرکز بر روی بخش بانک اطلاعات مواد (هم اکنون بیش از ۴۲۰۰ ماده به صورت میکروطبقه بندی از ۱۰۰ شرکت تامین کننده، ارائه شده است)، سرویس خبری سایت به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و صرفا از اخبار علمی و صنعتی خبرگذاری های معتبر داخلی تغذیه می شود (لطفا به کادر آبی رنگ منبع خبر توجه شود).

در ادامه به اطلاع می رسانیم که برنامه myChem برای ماه های آتی در بخش خبر بدین شرح خواهد بود:

تهیه، ترجمه، بازنویسی و انتشار اخبار مربوط به «پیشرفت های روز جهان»، در حوزه علوم و صنایع شیمیایی و پلیمر، فناوری های متاثر از مواد شیمیایی و پلیمری ، کاربردهای نوین مواد شیمیایی و پلیمری ، و … از منابع معتبر بین المللی. مطمئنا برخی از اخباری که به منظور تامین این هدف منتشر می شوند، با آنچه که در داخل کشور وجود دارد، فاصله قابل توجهی دارند. اما این اخبار می توانند باعث وسعت افق دید، بروز ایده های جدید و ایجاد روحیه در مخاطب هدف شوند.

ضمن عرض تقدیر و تشکر از حسن توجه دوستان عزیز که این مورد اصلاحی را تذکر دادند، از تمامی مخاطبان عزیز، اساتید، محققان، صنعتگران و … صمیمانه تقاضا داریم کلیه نقطه نظرات خود را در بخش کادر «ثبت دیدگاه» (انتهای هر یک از مطالب سایت) برای ما ارسال و ما را در افزایش کیفیت خدمات یاری نمایند.

ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات در خصوص خدمات و مطالب کلی سایت نیز از طریق بخش تماس با ما امکانپذیر خواهد بود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *