خرید شرکت تایلندی توسط غول گرافن انگلستان

haydale-graphene-industries-expands-asia-acquistion-thai-graphene-ink-developer-innophene-1هایدال گرافن اینداستریز (Hydale Graphene Industries) یکی از شرکت‌‍ های پیشرو در حوزه ساخت فیلامنت‌های پیشرفته گرافنی است. این شرکت اخیراً اعلام کرد که شرکت اینوفن (Innophene) را خریداری کرده است. اینوفن یک شرکت گرافنی در تایلند است که روی ساخت جوهرهای رسانا و مواد کامپوزیتی کار می‌کند.
این خرید موجب توسعه بیشتر شرکت هایدال در بازار آسیا خواهد شد. هایدال قصد دارد به زودی خط تولید جدید فیلامنت گرافنی خود را رونمایی کند. این خط تولید در قالب شرکت هایدال کامپوزیت، از شرکت‌های تابعه هایدال، انجام خواهد شد. قرار است از ماه آینده میلادی، هایدال محصولات اینوفن را مورد آزمایش قرار دهد. این محصولات طیف وسیعی از جوهرهای رسانای شفاف است که در آن از گرافن استفاده شده است. از جمله این محصولات می‌توان به رزین پلیمری مبتنی بر گرافن اشاره کرد که در چاپ سه بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌های فناوری مورد استفاده توسط اینوفن این است که می‌تواند استحکام مکانیکی ساختار تولید شده را بهبود دهد؛ بدون این که شفافیت محصول دستخوش تغییر زیادی گردد.
شرکت اینوفن در سال ۲۰۱۱ با کمک آژانس ملی توسعه و فناوری تایلند تأسیس شد که در حال حاضر ۳۱۱۶۶۵ پوند از سهام آن توسط هایدال خریداری شده است.
ری گیبز، مدیرعامل هایدال، معتقد است که توسعه کسب و کار هایدال به شرق دور به ویژه تایلند می‌تواند مزایای زیادی را برای این کشور به دنبال داشته باشد. همچنین هایدال می‌تواند از مزایای پارک علم تایلند برخوردار شود و از امکانات این مجموعه استفاده کند.
از نظر هایدال، یکی از مزایای بزرگ این شرکت در همکاری با تایلند این است که می‌تواند از متخصصان محلی این کشور برای طراحی و توسعه فناوری‌های مبتنی بر کربن استفاده کرده و در صنعت الکترونیک چاپی از این دستاوردها استفاده کند. جوهرهای گرافنی این شرکت برای ساخت نمایشگر بسیار مناسب است و از آن می توان در چاپ جوهرافشان استفاده کرد.
قرار است یکی از راکتورهای پلاسمای شرکت هایدال برای استفاده در تایلند به این کشور حمل شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *