افزودنی‌های ضد خراش برای پلاستیک‌ها

افزودنی‌های ضد خراش نه تنها طول، عمق و قابل دید بودن خراش‌ها را کاهش می‌دهند، بلکه مواد بسیار پایداری بوده و هیچگونه اثر منفی بر قطعه یا محصول مربوطه نخواهند گذاشت. از ویژگی‌های این مواد می‌توان به بوی اندک و حفظ شفافیت محصول اشاره کرد. این محصولات که توسط شرکت Croda معرفی شده‌اند، تنوع زیادی داشته و محدوده‌ی گسترده‌ای از پلیمرها با سطوح درخشنده و قطعات شفاف را پوشش می‌دهند.

شرکت Croda این افزودنی‌های ضد خراش را به منظور بهبود کیفیت قطعات پلاستیکی در کاربردهای خاص نهایی تولید کرده است. این افزودنی پایداری بسیار زیادی داشته و کیفیت سطوح بسپارها را به نحو قابل توجهی بهبود می‌دهند. این محصولات در فرآیندهای پرچالش پایدار بوده و در محصولات نهایی کیفیت خود را در طولانی مدت حفظ می‌نمایند. از طرف دیگر چون مقدار مصرف این مواد در فرمول بندی اندک است، تاثیر منفی بر خواص مکانیکی محصول نخواهد گذاشت.

از جمله‌ی این محصولات می‌توان به Incroslip SL و IncroMold K برای کوپلیمرهای ضربه‌ای پلی‌پروپیلن و Incroslip G برای پلی‌پروپیلن معمول اشاره نمود.

این محصولات می‌توانند در سایر پلیمرها نظیر پلی کربنات و PMMA نیز مورد استفاده قرار گیرند. این بسپارها چقرمه و صلب بوده و می‌توانند در کاربردهای خودرویی استفاده شوند. استفاده از افزودنی‌های ضد خراش در این قطعات به بهبود کیفیت قطعات خودرویی کمک قابل توجهی خواهد نمود.

1 دیدگاه