بایندر جدید Wacker برای جوهر های چاپ دیجیتال

شرکت Wacker در نمایشگاه European Coatings Show 2017 (ECS) بایندر جدیدی را جهت جوهر های چاپ دیجیتال معرفی خواهد کرد. این بایندر که با نام تجاری VINNOL E18/38 به بازار عرضه می شود دارای ویسکوزیته پایینی می باشد.

استفاده از رزین کوپلیمر وینیل کلراید- وینیل استات این اطمینان را حاصل می کند که تشکیل قطره در جوهر های پایه حلالی ink-jet بخوبی انجام شود. این مساله باعث افزایش کیفیت چاپ محصول نهایی می شود و طول عمر printhead را افزایش می دهد. VINNOL E 18/38 دارای چسبندگی عالی به PVC منعطف و همچنین زیرآیند های دیگر می باشد. برای چاپ های عریض (wide-format) جهت بنر های تبلیغاتی ایده آل می باشد. همچنین برای کابل ها و سایر قطعات پلاستیکی مناسب می باشد.

VINNOL E 18/38 یک کوپلیمر وینیل کلراید- وینیل استات می باشد که بطور ویژه جهت جوهر های چاپ دیجیتال توسعه داده شده است. این کوپلیمر دارای خواص دیسپرس کنندگی عالی می باشد و باعث توزیع یکنواخت ذرات رنگدانه می شود. در جوهر های با ویسکوزیته بسیار پایین مانع تجمع ذرات رنگدانه و رسوب آنها می شود. بنابراین VINNOL E 18/38 نقش مهمی در دستیابی به جوهر با کیفیت بالا و افزایش طول عمر چاپگر ها دارد. VINNOL E 18/38 در برابر مایعات مختلف از روغن ها و گریس ها تا اسید ها و قلیا ها و الکل ها و محلول های نمکی دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. همچنین دارای سازگاری عالی با بایندر های کمکی می باشد. این بایندر دارای حلالیت بالا در کتون ها ، استر ها ، گلایکول اتر ها و گلایکول استر ها می باشد. این بایندر جدید برای فرآیند های دیجیتال مثل drop-on-demand (DOD) یا جوهر افشانی پیوسته (CIJ) از طریق روش های چاپ حلالی مثل گراور جهت پلاستیک ها مناسب می باشد. این بایندر با قوانین مربوط به تماس با مواد غذایی مثل FDA 21 C.F.R. مطابقت دارد. بنابراین برای چاپ بسته بندی مواد غذایی نیز قابل استفاده می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *