محصولات ما که با برند گرافنیکس عرضه میگردد، ساخت ایران بوده و از لحاظ کیفیت مشابه نمونه های امریکایی و اروپایی می باشد. از سال 1390 در عرصه تولید گرافن اکساید و مشتقات آن و همچنین استفاده از آن در نانوکامپوزیت های مختلف با کاربردهای متنوع فعال بوده و توانسته ایم محصولاتی با کیفیت تضمینی و قابل رقابت با نمونه های خارجی به مشتریان متعدد ارائه دهیم. برای اطمینان از کیفیت محصولات گرافنیکس می توانید به فهرست مشتریان موجود در سایت (graphene.ir) مراجعه نمایید.

لازم به توضیح است که گرافن اکساید قابل عرضه به صورت دیسپرسیون آبی، دیسپرسیون آلی و یا پودر می باشد. در حالت دیسپرسیون، صفحات گرافن اکساید به صورت تک لایه است. اندازه صفحات بین 5 تا 100 میکرون بوده که میانگین آن در حدود 20 تا 30 میکرون است. اطلاعات تکمیلی آنالیز شامل طیف های XRD، XPS و FTIR و تصاویر AFM، SEM و TEM و همچنین توزیع اندازه صفحات در کاتالوگ محصول ارائه شده است.

اطلاعات تماس

رسانه

کاربردهای عملی گرافن

1227 بازدید

چند سالی است که گرافن به یکی از جالب توجه‌ترین سوژه‌های دنیای فناوری تبدیل شده است. ماده‌ای سخت‌تر از الماس، رساناتر از مس و با شفافیتی بالا که می‌تواند در بسیاری از عرصه‌های علم و فناوری نفوذ کند. نمودی از اهمیت گرافن را می‌توان در اختصاص جایزه نوبل فیزیک به دو دانشمندی که مطالعات خود را بر آن متمرکز کرده‌ بودند دانست. ماده‌ای که به گفته نووسلوف یکی از دو دانشمند مذکور، به مشابه یک معدن طلا است. حتی قبل از این‌که پیشگامان تحقیق بر روی گرافن، جایزه نوبل فیزیک را به خود اختصاص دهند، از این ماده به عنوان “حادثه بزرگ بعد” یاد می‌شد. خیلی‌ها اعتقاد دارند که این ماده پایانی بر سیلیکون خواهد بود.

اطلاعات تماس

تماس با شرکت

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

تلفن
02191003091
فکس
02191004091
ایمیل
info@graphene.ir
وبسایت
graphene.ir
شمال غربی پل سید خندان، خیابان شقاقی، پلاک 2، واحد 4