نمایندگی انحصاری پلکسی گلاس ایوانیک آلمان

نمایندگی انحصاری Plexiglas® از سال 2004 فعالیت خود را تحت عنوان نمایندگی انحصاری از کمپانی Evonik آلمان آغاز نمود و با تاسیس کارخانجات واقع در شهرستان ورامین اقدام به ایجاد بزرگترین دپو محصولات پلکسی گلاس در خاورمیانه و تجهیز و راه اندازی چندین واحد صنعتی در زمینه امور فنی و خدمات تخصصی در زمینه برش، پولیشکاری، لمینیت و ترموفورمینگ در مساحتی بالغ بر 3000 مترمربع نموده و همواره تلاش کرده است تا در کنار تامین متریال مورد نیاز صنایع، خدمات مهندسی شایشته و مطابق استانداردهای کمپانی معظم ایوانیک را نیز در اختیار جامعه صنعتی و طراحان میهن عزیزمان قرار دهد. با تکیه بر دانش و توان فنی مهندسین ایرانی و اعزام دوره ای تکنسین های واحد اجرا به آلمان و بروز رسانی ایشان با جدیدترین متد اجرایی و نیز خریداری آخرین دستگاه ها و محصولات جانبی، این شرکت توانسته است به معنای واقعی کلمه علاوه بر واردات کالا، تکنولوژی را نیز منتقل نماید و مضاف بر آن با راه اندازی واحد تحقیق و توسعه به زایش و تولید روش های بومی شده و انحصاری نیز نایل آید.
واحد آموزش این شرکت نیز در همین راستا تلاش کرده تا با ایجاد امکانات آموزشی و تهیه آرشیو آموزشی و مستند سازی و ارائه مقالات پژوهشی در مجلات تخصصی صنایع ساختمان و معماری، گامی در جهت اعتلای دانش فنی در زمینه مصالح ساختمانی نوین در ایران برداشته باشد. همچنین این واحد با تشکیل کلاسهای توضیحی و آموزشی برای پرسنل فنی و اجرایی یا مهندسین طراح در شرکت های مهندسی مشاور و واحدهای آموزشی و دانشکده های معماری نقش بسزایی در آشنایی طراحان با امکانات گسترده ی پلکسی گلاس به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای صنایع پلیمر در زمینه پلاستیک ها و مهمترین جایگزین برای شیشه داشته است.
امروزه دیگر نام پلکسی گلاس برای هیچ مهندسی نامی غریبه و نا آشنا نیست، هر چند به علت حسن شهرت این برند دوست داشتنی، نام پلکسی گلاس در صنایع به اشتباه به انواع دیگر پلاستیک شیت ها یا دیگر برندهای تولید کننده آکریلیک شیت، اطلاق می شود در صورتیکه این نام یعنی Plexiglas®، یک نام تجاری ثبت شده است و در تمام دنیا آن را به عنوان برند محصولات آکریلیک ساخت کمپانی آلمانی ایوانیک می شناسند.

اطلاعات تماس

  • 22698314 – 22689433 – 22689432
  • 021-22698314
  • trading@plexiglas.ir
  • plexiglas.ir

امين سوري

  • نمایندگی انحصاری پلکسی گلاس ایوانیک آلمان
  • souriamin@yahoo.com
نام ماده نوع ماده کاربرد

دستاوردها

تاییدیه GL

رسانه

معرفی محصولات پلکسی گلاس ایوانیک آلمان PLEXIGLAS

747 بازدید

پلکسی گلاس Plexiglas® نام یک ماده نیست و منحصرا نام تجاری ثبت شده محصولات آکریلیک کارخانه ایوانیک (Evonik) کشور آلمان می باشد که به دلیل قدمت بیش از ۸۰ سال در اختراع و تولید توسط این شرکت، بطور اشتباه به کلیه ورقهای آکریلیک ساخت کارخانه های دیگر پلکسی گلاس اطلاق می شود.
موارد کاربرد: دکوراسیون داخلی، تکنولوژی نورپردازی، خانه و محوطــــه، سقف و نمــا، آکواریوم و مناظر شفاف، گلخانه هــــا، الکترونیک و ارتباطات، صنعت و ایمنی، موانع صوتی و بادی، هوانوردی، خورشیدی، خودرو

اطلاعات تماس

تماس با شرکت

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

تلفن
22698314 – 22689433 – 22689432
فکس
021-22698314
ایمیل
trading@plexiglas.ir
وبسایت
plexiglas.ir
تهران، میدان قدس به سمت نیاوران – سه راه عمار ، خیابان شهید لواسانی ، پلاک 248 ، طبقه 5 ، واحد 9