دومین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی

دومین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی ۱۶ اسفند در مرکز همایش های سازمان وصداو سیما برگزار گردید.

به گزارش نیپنا، در آیین پایانی دومین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی‏ در بخش مجتمع های تولیدی‏ و شرکت های خدماتی و پشتیبانی شرکت پتروشیمی بندرامام موفق به کسب تقدیر نامه پنج ستاره شد.

در این بخش پتروشیمی رازی و پتروشیمی جم تقدیرنامه ۴ ستاره و مجتمع های پتروشیمی مبین‏‏‏‎، پارس،‏ شیراز‏، مارون، نوری، خراسان، تندگویان و آریاساسول هم موفق به کسب تقدیرنامه ۳ ستاره شدند.

همچنین مجتمع‌های پتروشیمی امیرکبیر، فجر، بوعلی‌سینا، مهر و خوزستان و شرکت های پازارگاد و بازرگانی بین المللی و سازمان منطقه ویژه اقتصادی تقدیرنامه دو ستاره دریافت کردند.

علاوه براین شرکت های راهبران پتروشیمی ‏، پایانه ها و مخازن، عملیات غیرصنعتی ماهشهر، رهاوران فنون و مجتمع‌های عملیات غیرصنعتی آبادان‏،‌ مروارید، کرمانشاه و لاله هم موفق به کسب گواهی تعهد به تعالی شدند.

در این بخش شرکت اسپک توانست گواهی حضور در دومین جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را دریافت کند.

در بخش طرح های پتروشیمی هم طرح توسعه فجر توانست به عنوان تنها شرکت حاضر در این ارزیابی تندیس بلورین تعالی را دریافت کند.

در این بخش، ‏تقدیرنامه ۵ ستاره‏ به شرکت جم کاران صنعت و تقدیرنامه ۴ ستاره به پتروشیمی اروند و طرح NF3 بندرامام اهدا شد.‌ همچنین پتروشیمی دماوند و پتروشیمی لردگان توانستند تقدیرنامه های ۲ و ۳ ستاره را دریافت کنند.

طرح های پتروشیمی پردیس، زنجان، پلیمر کرمانشاه و گلستان هم گواهی حضور دریافت کردند.

در این مراسم از پتروشیمی مارون به عنوان میزبان این دوره جشنواره و پتروشیمی خلیج فارس و شرکت مدیریت توسعه به عنوان حامیان اصلی جشنواره قدردانی شد.

درباره جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی

به گزارش نیپنا در این دوره جشنواره ۶۳ شرکت تولیدی، خدماتی، طرح های پتروشیمی، پیمانکارن و سازندگان برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کردند که نمایانگر رشد ۴۶ درصدی در تعداد شرکت کنندگان بوده است.

این شرکت ها توسط ۱۳۵ ارزیاب داخل صنعت پتروشیمی و ۹۰ ارزیاب بیرون صنعت پتروشیمی  در قالب ۶۳ گروه ارزیابی شدند.

شرکت های برتر صنعت پتروشیمی بر اساس ۳ سطح تعریف شده تندیس، تقدیرنامه و تعهد به تعالی پس از پایان ارزیابی معرفی می شوند.

 ارزیابی شرکت کنندگان در بخش شرکت های تولیدی و خدماتی شامل ۹ معیار رهبری استراتژیک،کارکنان، شرکت ها و منابع، فرایندها، محصول ها و خدمات، نتایج مشتریان،نتایج کارکنان، نتایج جامعه و نتایج کلیدی است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *