توسعه صنایع نفت و گاز بیستون

شرکت توسعه نفت و گاز بیستون (BISOTUN OIL & GAS INDUSTRIES DEVELOPMENT CO.)، مجموعه‌ای دانش بنیان و پیشرو در تولید انواع رزین ها، پوشش های صنعتی و نسل جدید رزین های اکریلاتی قابل پخت با اشعه ماوراء بنفش (UV Curing Resins) مانند رزین های پوشش چوب و رزین های هایگلاس و همینطور مواد اولیه سازنده ی رزین شامل مونومرها و الیگومرهای پیشرفته است که پس از سال‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها تجربه تولیدی و صنعتی به صورت رسمی از سال 1401 شروع به فعالیت نموده است.
هدف مهم و اساسی شرکت توسعه نفت و گاز بیستون، تولید محصولات و مواد شیمیایی بوده که تا کنون صنعت کشور را وابسته به شرکت‌های خارجی می‌ساخته است. این شرکت مهم‌ترین شاخص عملکرد خود را ایجاد توسعه پایدار با رویکرد نهادینه نمودن تحقیقات در تولید محصولات جدید و رقابتی می‌داند.
شرکت توسعه نفت و گاز بیستون با توجه به گستردگی صنعت پلیمر و نیاز صنعتگران کشور به نوآوری و به روزرسانی تکنولوژی جهان، خود را ملزم می‌داند که با عملکرد مسئولانه در زمینه تولید محصولات باکیفیت و مواد اولیه خاص و با ارائه خدمات، پیشرو در تامین بخش ویژه‌ای از صنعت کشور( صنایع شیمیایی، پلیمری، علمی- تحقیقاتی) باشد.

اطلاعات تماس

  • 021-88800991
  • 88925389
  • SHAHRZAADRAHMANI@GMAIL.COM

شهرزاد رحمانی

  • توسعه صنایع نفت و گاز بیستون
  • SHAHRZAADRAHMANI@GMAIL.COM
نام ماده نوع ماده کاربرد

دستاوردها

توسعه صنایع نفت و گاز بیستون

اطلاعات تماس

تماس با شرکت

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

تلفن
021-88800991
فکس
88925389
ایمیل
SHAHRZAADRAHMANI@GMAIL.COM
میدان ولیعصر، کوچه طاووس، خیابان عضدی، ساختمان آبان (پلاک 40)، واحد 403