شیمی پوشش کالا – چکاد

با بهره گیری از ۳۰ سال تجربه علمی در صنعت رنگ و رزین درسال ۱۳۷۹ در شهرک صنعتی ایوانکی واقع در ۵۰ کیلومتری تهران، تحت پوشش وزارت صنایع و معادن استان سمنان تاسیس شده است . این شرکت دارای یک واحد تولیدی و یک واحد بازرگانی می باشد.
واحد بازرگانی
شرکت شیمی پوشش کالا (چـکـاد) در زمینه واردات مواد اولیه صنایع رنـگ پودری و مایع, کامپـوزیت و سنگ فعال بوده و همواره با انتخاب محصولات با کیفیت، تلاش در ارائه بهترین خدمات برای مشتریان خود را دارد.
واردات این شرکت برای صنعت رنگ پودری شامل انواع رزین های پلی استر، اپوکسی و پلی اورتان، انواع افزودنی ها، فیلر بلنک فیکس، هاردنر ها و غیره می باشد.
واردات این شرکت برای صنعت رنگ مایع شامل رزین اپوکسی و فیلرها می باشد.
واردات این شرکت برای صنعت کامپوزیت نیز شامل انواع الیاف فایبرگلس (سوزنی، تیشو، حصیری و…)، پراکسایدها، شتابدهنده و غیره می باشد.
واردات این شرکت برای صنعت سنگ و سنگ مصنوعی نیز شامل انواع شتابدهنده ها، پرکننده ها و هاردنر ها می باشد.
واحد تولیدی
واحد تولیدی شرکت شیمی پوشش کالا، در زمینه تولید مواد اولیه کامپوزیت ، در دو بخش تخصصی تولیدی فعال می باشد، کـه یک بخش از آن در ارتباط با تـولید رزین های پلی استرغیراشباع و محصولات وابسته به آن مانند انواع شتابدهنده های کیوراسیون ، انواع ژلکوت ها ، خمیر رنگها، دیرسوز کننده ها و چسبهای اپوکسی بوده و بخش دیگر برای تولید پوشش های مقاوم به خوردگی برای صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در نظر گرفته شده است.
واحد مشاوره
از دیگر خدمات قابل ارائه شرکت شیمی پوشش کالا، مشاوره در انتخاب مواد اولیه مناسب، جهت تولید محصولات مورد نظر در صنایع رنگ پودری و کامپوزیت می باشد.

اطلاعات تماس

نام ماده نوع ماده کاربرد

اطلاعات تماس

تماس با شرکت

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

تلفن
72531000
فکس
77955874
ایمیل
info@chekad.com
وبسایت
chekad.com
تهران، نارمک، خیابان جانبازان شرقی، بعد از تقاطع دردشت، مجتمع تجاری-اداری گلبرگ، طبقه سوم، واحد ۵۲ کد پستی : 1651849639