صنایع پتروشیمی مهان بین الملل

صنایع پتروشیمی مهان بین الملل با توجه به نیاز گسترده کشور به محصول استون و آب اکسیژنه با هدف جلوگیری از واردات بی رویه این دو محصول پس از سال ها کار مطالعاتی اقدام به سرمایه گذاری بر روی تولید این دو محصول پر مصرف و استراتژیک شیمیایی گرفت. مهان بین الملل با به کارگیری یک تیم متخصص و استفاده از مدرنترین تجهیزات روز دنیا در ابتدای سال 95 نخستین خط تولید استون با خلوص 99.8% در ایران و با ظرفیت تولید 7000 تن را در فاز اول مورد بهره برداری قرار داد.
این گروه صنعتی با اشتغال مستقیم 60 نفر و غیر مستقیم 100 نفر جوانان نخبه و کارشناسان با تجربه عرصه صنایع شیمیایی تصمیم دارد شعار ما می توانیم را محقق کند و با توسعه فعالیت های خود نقش چشمگیری در ایجاد اشتغال استان و کشور ایفا کند.
مهان بین‌الملل با ورود به چرخه تولید استون با خلوص بالا ضمن تأمین نیاز داخلی مصرف‌کنندگان کشور، از خروج ارز جلوگیری به عمل‌آورده است که اقدامی مؤثر در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل به شمار می‌رود. هیئت‌مدیره این گروه صنعتی تلاش دارد پس از بهره‌برداری از خط تولید محصول استون با خلوص 99.8% با ظرفیت تولید 7000 تن در فاز اول در فاز دوم نیز میزان تولید این محصول را به 12000 تن برساند و همچنین تولید محصول آب‌اکسیژنه با خلوص 35% را با ظرفیت تولید 7000 تن در فاز اول و 15000 تن در فاز دوم را مورد بهره‌برداری قرار دهد. گروه صنعتی مهان بین‌الملل در زمینی به مساحت 25000 مترمربع در شهرک صنعتی رازی اصفهان احداث گردیده است و به‌زودی شاهد رشد و توسعه بخش‌های مختلف این کارخانه خواهیم بود.
اخذ استانداردهای بین‌المللی و داخلی مرتبط و اجرای سیستم ارتباط با مشتریان در جهت ارتقای برند این شرکت از اهداف کوتاه‌مدت آن به شمار می‌رود و چشم‌انداز مهان بین‌الملل طی 5 سال آینده نیز دستیابی به حداکثر ظرفیت تولید محصولات استون و آب‌اکسیژنه و بی‌نیاز کردن کشور به این دو محصول پرمصرف است کما اینکه هم‌زمان با ارتقا کیفیت و بازار سنجی بین‌المللی نیم‌نگاهی نیز به بازارهای جهانی برای صادرات محصول و ارزآوری برای کشور خواهیم داشت.

اطلاعات تماس

  • ۰۳۱۳۶۶۷۲۴۰۲
  • ۰۳۱۳۶۶۷۲۴۰۳
  • info@petromehan.com
  • petromehan.com
نام ماده نوع ماده کاربرد

اطلاعات تماس

تماس با شرکت

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

تلفن
۰۳۱۳۶۶۷۲۴۰۲
فکس
۰۳۱۳۶۶۷۲۴۰۳
ایمیل
info@petromehan.com
وبسایت
www.petromehan.com
اصفهان ، خیابان میر ، کوی شماره ۱۶ ، ساختمان مهان ، پلاک ۵۶