نانو کلوئید نقره-4000ppm

کلوئید نقره حاوی یون‌ها و ذرات باردار خیلی کوچک نقره در یک محیط مایع می‌باشد. اگرچه وجود یون‌های نقره در این دسته از محصولات دارای اهمیت است اما یک محلول ۱۰۰ درصدی از یون‌های نقره، کلوئید نقره به شمار نمی‌رود.

جزئیات

نام های مرسوم

سل نقره، نانو نقره

حوزه کاربردی
ماهیت شیمیایی

نانوکلوئید نقره

مزایا
  • خواص مطلوب اپتیکی، رسانایی و ضد باکتریایی
  • این نانوذرات فعالیت‌های ضد قارچی شدیدی نیز در مقابل بعضی از عفونت‌ها از خود نشان می‌دهند.
  • نانوذرات نقره ۲۰-۵ نانومتری باعث از بین رفتن سلول‌های آلوده به ویروس ایدز نوع اول می‌شوند.
  • خواص الکتروشیمیایی نانوذرات نقره اصلاح‌شده، باعث سریع‌تر شدن زمان پاسخگویی و حد تشخیص پایین‌تر در سنسورهای نانومقیاس می‌شوند.
کاربردها

کاربردهای ضد باکتریایی: این نانوذرات به دلیل خواص ضد باکتریایی در صنعت پوشاک و کفش، رنگ، پانسمان زخم، لوازم خانه، لوازم آرایشی و پلاستیک مورداستفاده قرار می‌گیرند.
کاربردهای اپتیکی: این محصول پرکاربرد در طیف‌سنجی نوری پیشرفته شامل فلورسانس فلزی پیشرفته (MEF) و پراش سطحی رامان پیشرفته (SERS) نیز استفاده می‌شود.
کاربردهای تشخیصی: نانوذرات نقره در سنسورهای زیستی و ابزارهای تشخیصی به‌عنوان برچسب بیولوژیکی به‌منظور تشخیص‌های کمی استفاده می‌شوند.
کاربردهای رسانش: نانوذرات نقره در جوهرهای رسانا و برای افزایش رسانایی الکتریکی و گرمایی ترکیبات شیمیایی به کار می‌روند.
محصولات تولیدشده با کلوئید نقره در برخی از کشور‌ها به‌عنوان مکمل‌های غذایی و داروهای هومیاپتیک نیز استفاده می‌شوند.

شرایط نگهداری

نقره کلوئیدی باکیفیت، نباید تیره رنگ و نیازمند به تکان دادن قبل از مصرف باشد. نقره کلوئیدی باکیفیت را می‌توان بیشتر از یک سال نگه‌داری کرد. برای حفظ کیفیت و ماندگاری کلوئید نقره، باید آن را در مکان تاریک و خنک نگهداری کنید. برای حفاظت این محصول از اشعه فرابنفش نور خورشید، بهتر است در بطری‌های کهربایی نگهداری شوند. ظروف پلاستیکی برای نگهداری کلوئید نقره توصیه نمی‌شوند زیرا می‌توانند با نقره واکنش داده و باعث تغییر و یا افت کیفیت کلوئید نقره در طول زمان شوند. محلول کلوئید نقره را از منجمد شدن محافظت کنید زیرا در این شرایط نقره فلزی کلوخه شده و به‌تدریج باعث پایین آمدن کیفیت محصول می‌شود.

ملاحظات استفاده

نانوذرات نقره با محیط‌زیست سازگار هستند. مضر‌ترین عوارض جانبی استفاده از کلوئید نقره بر روی بدن انسان شرایطی است که آرگریا (argyria) نامیده می‌شود. این عارضه باعث خاکستری شدن دائمی پوست و چشم می‌شود اما هیچ‌گونه اثر منفی بر روی سلامتی نخواهد داشت. همچنین ادعا می‌شود که نقره با دیگر داروهای شیمیایی و گیاهی برهم‌کنش نمی‌کند.
این محصول دارای گواهی نانومقیاس می باشد.

داده های فنی

کمیت مقدار واحد توضیحات
خواص ظاهری
Appearance دارای رنگ تیره در حالت غلیظ و زرد در حالت رقیق ، ذرات کروی شکل
خواص فیزیکی
Particle size 10 nm
Concentration 5500 ppm
Surface Area 30 - 50 m²/g
حلالیت
Solubility در گلایکول حل می شود

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)