پودر نانو ساختار سیلیکا – گرید A5

این محصول اکسید آلومینیوم متخلخل با فاز غالب گاما است که با روش هیدروکسیژل‌سازی تولید شده و به طور گسترده به عنوان پایه کاتالیست استفاده می‌شود. نانو آلومینای فاز گاما دارای ساختار کریستالی فشرده، استحکام مکانیکی بالا و پایداری حرارتی و شیمیایی بالا است. این ماده کاربردهای مختلفی در الکترونیک، اپتوالکترونیک، صنایع نسوز و صنایع نفت و پتروشیمی به عنوان کاتالیست و پایه کاتالیست دارد.

جزئیات

نام های مرسوم

سیلیکا

حوزه کاربردی
ماهیت شیمیایی

SiO2

مزایا
  • دارای خصوصیت فعالیت سطحی بالا در کنار قدرت پراکندگی مناسب می‌باشد.
  • استفاده از نانوسیلیکا در بتن، باعث بهبود خواص سایشی و استحکام ترکیب در کنار کاهش نفوذپذیری و کاهش حجم خشک سیمان می‌شود.
کاربردها

استفاده صنعت رنگ و پوشش به عنوان مات کننده و افزایش دهنده غلظت
در صنعت لاستیک جایگزین پرکننده شناخته شده ی دوده شود.این جایگزینی امکان تولید تایرهای سبز را فراهم می‌آورد که علاوه بر حذف مشکلات زیست محیطی دوده، مصرف انرژی جهت حرکت و میزان صدای ناشی از حرکت را کاهش می‌دهد.
در سازه‌های بتنی و ترکیب سیمان وجود سیلیکا به عنوان ماده پوزولانی باعث ایجاد پیوندهای مناسب کووالانسی در ترکیب سیمان شده و مقاومت محیطی بتن نهایی حاصل را افزایش می‌دهد.
استفاده در تولید کاتالیست‌ها، نانوکامپوزیت‌های پلیمری، سرامیکی و فلزی، مواد عایق الکتریکی، بیوسنسور‌ها، سرامیک های دندانی، ساینده های ویژه و...

شرایط نگهداری

استفاده از نانو سیلیکا در کاربردهای مختلف دارای شرایط مختص به خود است. در مورد شرایط نگهداری محصول می‌توان گفت، این ماده باید دور از رطوبت نگهداری شود.

ملاحظات استفاده

این محصول بعید است که در هنگام حمل یا نگهداری اثرات مضر داشته باشد، اما با این وجود، نانوذرات به طور کلی ممکن است در صورت تماس مستقیم با پوست یا استنشاق خطرات بهداشتی را به همراه داشته باشند.
این ماده دارای گواهینامه نانومقیاس می باشد.
این محصول بصورت صنعتی تولید شده و در بازار موجود است.

داده های فنی

کمیت مقدار واحد توضیحات
خواص ظاهری
Appearance پودر سفید
خواص فیزیکی
Particle size 20 - 30 nm بر اساس عکس TEM
pH 5 - 6 سوسپانسیون 5 درصد
Surface Area 200 - 400 m²/g در گریدهای مختلف بر اساس تست BET
Bulk density 0.05 - 0.30 g/ml در گریدهای مختلف
Purity >98.3 %
Na2O 0.3 %

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)