کلوئید نقره با کاربرد افزایش انتقال حرارت

نقره یک فلز واسطه نرم، سفید و براق است که دارای بیشترین رسانایی الکتریکی، گرمایی و درخشندگی در میان تمام فلزات می‌باشد. نانوذرات نقره جزء تجاری‌ترین نانوذرات در جهان به شمار می‌روند. افزایش میزان سطح مؤثر در زمان تبدیل نقره بالک به نانوذرات نقره باعث بیشتر شدن سرعت انتقال حرارت در پوشش‌های ایجادشده با این ماده می‌گردد.

جزئیات

حوزه کاربردی
تولید کننده
ماهیت شیمیایی

نقره

مزایا
  • پوشش‌های سطحی که برای افزایش انتقال حرارت سطح به کار می‌روند، بازدهی وسایل گرمایشی را افزایش می‌دهند.
  • پوشش دهی سطوح فلزات با نقره به افزایش ضریب انتقال حرارت زیر لایه منجر می‌گردد.
کاربردها

این پوشش‌ها باعث افزایش سرعت انتقال حرارت سطحی در مبدل‌های حرارتی نیز می‌گردند.

شرایط نگهداری

برای حفظ کیفیت و ماندگاری این کلوئید، باید آن را در مکان تاریک و خنک نگهداری کنید. برای حفاظت این محصول از اشعه فرابنفش نور خورشید که به پایداری محلول کلوئیدی حاوی نقره صدمه می‌زند، بهتر است در بطری‌های کهربایی نگهداری شوند. محلول کلوئید نقره را از منجمد شدن محافظت کنید زیرا در این شرایط نقره فلزی کلوخه شده و به‌تدریج باعث پایین آمدن کیفیت محصول می‌گردد.

ملاحظات استفاده

ادعا می‌شود که با اسپری کردن این محصول روی سطوح داغ، فرایند انتقال حرارت از این سطوح سریع‌تر اتفاق می‌افتد.
نانوذرات نقره با محیط‌زیست سازگار هستند. مضر‌ترین عوارض جانبی استفاده از کلوئید نقره بر روی بدن انسان شرایطی است که آرگریا (argyria) نامیده می‌شود. این عارضه باعث خاکستری شدن دائمی پوست و چشم می‌شود اما هیچ‌گونه اثر منفی بر روی سلامتی نخواهد داشت. همچنین ادعا می‌شود که نقره با دیگر داروهای شیمیایی و گیاهی برهم‌کنش نمی‌کند.
دارای گواهی نانومقیاس

داده های فنی

کمیت مقدار واحد توضیحات
خواص ظاهری
Appearance ذرات کروی شکل
خواص فیزیکی
Particle size 25 nm به طور متوسط

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)