گرافن اکساید تک لایه – حلال آلی

محصولات ما که با برند گرافنیکس عرضه میگردد، ساخت ایران بوده و از لحاظ کیفیت مشابه نمونه های امریکایی و اروپایی می باشد. ما با تجربه ای 5 ساله در عرصه تولید گرافن اکساید و مشتقات آن و همچنین استفاده از آن در نانوکامپوزیت های مختلف با کاربردهای متنوع، توانسته ایم محصولاتی با کیفیت تضمینی و قابل رقابت با نمونه های خارجی به مشتریان متعدد ارائه دهیم. لازم به توضیح است که گرافن اکساید قابل عرضه به صورت دیسپرسیون آبی، دیسپرسیون آلی و یا پودر می باشد. در حالت دیسپرسیون، حداقل 80%گرافن اکساید به صورت تک لایه است. اندازه صفحات بین 5 تا 100 میکرون بوده که میانگین آن در حدود 20 تا 30 میکرون است. اطلاعات تکمیلی آنالیز شامل طیف های XRD، XPS و FTIR و تصاویر AFM، SEM و TEM و همچنین توزیع اندازه صفحات در کاتالوگ محصول ارائه شده است.

جزئیات

نام های مرسوم

Graphene Oxide,Graphene oxide organic solvents dispersion,Single Layer Graphene Oxide,GrapheneX ULGO, Large Flakes Graphene Oxide, گرافن، گرافن اکساید، دیسپرسیون حلال آلی گرافن اکساید، اکسید گرافن، نانو گرافن اکساید

تولید کننده
ماهیت شیمیایی

گرافن اکساید تک لایه

کاربردها

تقویت خواص مکانیکی
افزایش رسانایی حرارتی و الکتریکی

شرایط نگهداری

در دمای محیط و دور از نور خورشید نگهداری شود.

ملاحظات استفاده

گرافن اکساید در شکل احیا شده ناپایدار بوده و صفحات آن به هم می چسبد و در واقع دوباره به گرافیت تبدیل می شود. لذا در عمل ابتدا فرایند مورد نظر (ساخت پوشش یا نانوکامپوزیت یا هر فرایند دیگری) با دیسپرسیون های گرافن اکساید (با ویسکوزیته قابل تنظیم) انجام می شود و در نهایت برای دستیابی به خواص الکتریکی بالاتر، احیای گرافن اکساید به صورت شیمیایی یا حرارتی به صورت درجا انجام می شود.

داده های فنی

کمیت مقدار واحد توضیحات
خواص ظاهری
Particle size 5 - 100 µm Lateral size
Appearance قهوای سوخته
Physical state دیسپرسیون حلال آلی حلال های استون ، اتانول ، DMF ، NMP
خواص فیزیکی
Density 1 g/ml
pH 2 - 3

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)