حضور شرکت Evonik در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

حضور شرکت Evonik در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

 

تهران، ایران. ایوانیک، شرکت آلمانی پیشگام در زمینه محصولات شیمیایی تخصصی، این هفته در بیست و دومین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران که در تاریخ۱۶ الی ۱۹ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود حضور دارد. در این نمایشگاه، ۲۰۰۰ شرکت فعال در تمام حوزه‌های مرتبط با صنعت انرژی از ۳۵ کشور جهان گرد هم می‌آیند.

 

آقای ساسان پاکدل، مدیر بخش پلیمرهای مهندسی شرکت ایوانیک ایران، می‌گوید: «ایوانیک بیش از چهل و هشت سال در ایران حضور داشته و این کشور را یکی از بازارهای کلیدی رو به رشد می‌داند، به ویژه در بخش انرژی که ۱۱ درصد از منابع نفت و ۱۸ درصد از منابع گاز جهان را داراست».

 

آقای پاکدل اضافه کرد: «شرکت در این نمایشگاه نمایانگر تعهد ما نسبت به توسعه و حمایت از صنعت انرژی ایران از طریق فناوری‌های مختلفی است که شرکت ایوانیک ارائه می کند».

 

ایوانیک ارائه دهنده راهکارهایی است که پاسخگوی نیازهای متنوعی در سه بازار انرژی بالادستی، میان‌دستی و پایین‌دستی می‌باشد، از جمله مواد ضد خوردگی، مواد افزودنی حفاری و مواد شیمیایی مخصوص فرآوری گاز. این شرکت در نمایشگاه تهران بر یک راهکار کلیدی بر پایه پلی آمید ۱۲ (PA 12) برای استفاده در لوله‌های گاز، لاینرها و لوله‌های فولادی که با نام تجاری VESTAMID® NRG 12‏ عرضه می گردد تمرکز خواهد داشت.

 

VESTAMID® NRG دارای ویژگی‌های برجسته‌ای می‌باشد که برای لوله‌های گاز فشارقوی مناسب است و این امکان را برای تأسیسات گاز فراهم می‌آورد تا بدون هیچ گونه نگرانی در مورد افت توان عملیاتی، شبکه‌های خط لوله زیرزمینی خود را احداث نمایند.

 

این شرکت، با ترکیب فناوری شناخته شده لاینر و محصولات تخصصی ایوانیک، راهکار جایگزینی برای لوله‌های آلیاژی مقاوم در برابر خوردگی ارائه می دهد. بر خلاف لوله‌های آلیاژی مقاوم در برابر خوردگی و نیز لوله‌های فولادی که در حال حاضر برای انتقال هیدروکربن به کار می‌رود ، VESTAMID® NRG با خوردگی داخلی مقابله می‌کند و از لحاظ وزن و قیمت دارای مزیت بسیار بالایی می‌باشد.

 

شرکت ایوانیک ایران مفتخر خواهد بود که از غرفه این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران واقع در سالن ۳۵، شماره ۳۵.۱۸۷۸ دیدن فرمایید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر با آقای ساسان پاکدل با شماره ،‏ ‎+۹۸ ۹۱۲ ۹۵۹ ۱۷۶۹‎ و یا ایمیل sassan.pakdel@evonik.com تماس حاصل فرمایید.

 

اطلاعاتی درباره شرکت

Evonik یک گروه صنعتی مبتکر در آلمان و یکی از پیشگامان عرصه جهانی در زمینه مواد شیمیایی تخصصی است. رشد سودآور و افزایش پایدار ارزش شرکت از جمله کلیدی‌ترین عناصر در راهبرد شرکتی ایوانیک به شمار می‌روند. فعالیت‌های این شرکت در حوزه‌های عظیم و کلیدی سلامت، تغذیه، بهره‌وری منابع و جهانی‌سازی متمرکز شده است. ایوانیک پیشرفت خود را به طور اخص مدیون توانایی‌های مبتکرانه و بسترهای فناوری یکپارچه می‌داند.

 

ایوانیک با بیش از ۳۵۰۰۰ پرسنل در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فعالیت دارد. فروش این شرکت در سال مالی ۲۰۱۶ در حدود ۱۲.۷ میلیارد یورو بوده و سود عملیاتی آن (EBITDA) به حدود ۲.۱۶۵ میلیارد یورو رسیده است.

 

 

سلب مسئولیت

تا آنجا که پیش‌بینی‌ها یا انتظاراتی در این بیانیه مطبوعاتی بیان شده یا در قسمت‌هایی که اظهارات ما به آینده مربوط می‌شود، پیش‌بینی‌ها و انتظارات یا اظهارات مذکور ممکن است دربرگیرنده تردیدها و خطرات شناخته‌شده یا شناخته‌نشده‌ای باشد. نتایج یا پیشرفت‌ها ممکن است بسته به تغییراتی که در محیط عملیاتی به وجود می‌آید متفاوت باشد. شرکت صنایع ایوانیک و گروه شرکت‌های زیرمجموعه آن هیچ گونه تعهدی در خصوص به‌روزرسانی پیش‌بینی‌ها، انتظارات یا اظهارات مذکور در این بیانیه بر عهده ندارند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *