رونمایی از خط تولید کامپوزیت چوب پلاستیک توسط شرکت Battenfeld-cincinnati

رونمایی از خط تولید کامپوزیت چوب پلاستیک توسط شرکت Battenfeld-cincinnatiشرکت Battenfeld-cincinnati، بعنوان حامی اصلی همایش بین‌المللی AMI، حین برگزاری این همایش نحوه کار خط تولید خود را بصورت زنده بصورت موفقیت آمیز اجرا نمود. در این همایش بیش از ۱۱۰ شرکت کننده از ۲۴ کشور به شهر وین آمده تا آخرین اطلاعات و پیشرفت‌های صورت پذیرفته در زمینه چندسازه‌های چوب-پلاستیک آگاهی پیدا نمایند. موضوع اصلی همایش بر روی “تولید پروفیل WPC برای کاربرد در خانه‌های موقتی” متمرکز بود.

 

شرکت battenfeld-cincinnati یکی از شرکت‌های موفق و پیشتاز در زمینه فناوری تولید پروفیل‌های WPC و طراحی ابزارآلات رانشگری مورد نیاز برای این امر شناخته می‌شود. دستگاه ۹۳ fiberEX ساخت این شرکت، شامل رانشگر دوماردانه موازی با طول بخش فرایندسازی آن برابر D34 بوده و سرعت تولید بیشینه آن برابر kh/h420 برآورد شده است. همچنین، سامانه بهینه شده زداینده گاز نیز بر روی این دستگاه نصب شده است. طراحی ویژه شیر خروجی گاز و ماردان مانع از نشتی مواد مذاب از فضای فرایندی شده و از کارایی بالای گاز زدایی اطمینان حاصل می‌آورد.

در این همایش، پروفیل mm 160*30 در معرض عموم با استفاده از دستگاه اشاره شده ساخته شد. از این پروفیل بعنوان اتصال دهنده در ساخت اتاقک متشکل از پروفیل WPC استفاده شد. چگالی آمیزه مورد استفاده برابر g/l270 بوده و اجزاء تشکیل دهنده آن ۷۲% الیاف چوب و ۲۸% از PP حاوی مواد افزودنی بود. از ویژگی‌های اصلی این محصول درصد بالای چوب بوده که جو داخل خانه را مطبوع می‌سازد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *