شرکت Hydromer تولید پوشش ضد مه جدیدی را آغاز کرد

Unknown-3Hydromer, Inc اعلام کرد که فناوری پیشرفته ای برای پوشش های ضد مه (anti fog) مقاوم در برابر سایش توسعه داده است. این پوشش ویژه با نام تجاری ABRATE-X518 به بازار عرضه خواهد شد.

محققان Hydromer برای توسعه این پوشش ضد مه بیش از ۵ سال کار کرده اند. تولید کنندگان محصولاتی چون عینک شنا ، عینک اسکی بازی و کلاه موتور سواری مدتهاست که به دنبال یک پوشش مناسب برای لنز می باشند.

این پوشش ضد مه باید در برابر سایش های نرمال ایجاد شده در هنگام استفاده مقاوم باشد. تاکنون شرکت های سازنده کمی موفق به تولید شده اند. این شرکت ها محصول خود را با روش sand-drop یا steel wool تست کرده اند. در حالیکه خواص محصول ارائه شده بوسیله Hydromer از این تست ها بسیار بالاتر است و Hydromer محصول خود را با روش Grinding Wheel تست می کند. پوشش ABRATE-X518 تست سایشی Taber (ASTM-1044-08) را با وزنه ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰ دور با موفقیت گذرانده است. ABRATE-X518 یک پوشش تک جزئی پایه آبی بوده و غیر قابل اشتعال می باشد. Hydromer یک شرکت امریکایی متخصص در زمینه بیوتکنولوژی می باشد. این شرکت در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و تجاری سازی پلیمر های ویژه و محصولات هیدروژل جهت دستگاههای پزشکی ، آرایشی ، بهداشتی و کاربرد های صنعتی فعالیت دارد. Hydromer در سال ۱۹۸۰ تاسیس شده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *