ایوانیک نسل جدیدی از سوپرجاذب ها را ارائه کرد

کمپانی ایوانیک نسل جدیدی از سوپرجاذب­ ها را تحت نام FAVOR®max ساخته است که می­تواند در تولید پوشک نوزادان و سایر محصولات مشابه آن کاربرد داشته باشد. با استفاده از این نسل از سوپرجاذب ها محصولات صنایع بهداشتی میتواند بسیار کارآمدتر و با بازدهی بالاتری تولید شوند. این محصول در نمایشگاه INDEX17 که از ۴ تا ۷ آپریل (۱۵ تا ۱۸ فروردین) در ژنو سوئیس برگزار گردید رونمائی شد.

به گفته شرکت، فقط چند گرم از FAVOR®max میتواند حجم زیادی از سیال را به خود جذب و با پایداری بالا در نگهداری کند. کلید افزایش بازدهی این محصول در بهینه سازی پارامترهای موثر در ساخت سوپرجاذب­ هاست. در دسته بندی محصولات این گروه  FAVOR®max 1000 برای تولید جاذب های نازک ساخته شده است. هسته های جاذب این محصول به گونه ای طراحی شده است که ریسک نشت مایعات را کاهش میدهد. این امر باعث میشود تا محصولات ساخته شده با این جاذب بتوانند تحت فشار نیز بتوانند کارائی خوبی داشته باشند در عین حال که سرعت جذب و نگهداری مایعات را بهبود میدهند. همچنین برای استفاده در محصولاتی که درون آن مقدار زیادی از مواد نظیر گنبه استفاده شده است ایوانیک خانواده FAVOR®max 2000 را پیشنهاد میکند.

ایوانیک در روند تکمیل ساخت محصولات حوزه مراقبت از کودک راه حل های دیگری نیز ارائه میدهد که از جمله آن میتوان به کنترل کننده بو و  تثبیت کننده رنگ جاذب اشاره کرد که حتی میتوانند در شرایط  سخت نیز مورد استفاده قرار گیرند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *