درباره شرکت بنیان کالا شیمی

بنیان کالا شیمی

شرکت بنیان کالا شیمی (BKC) تولیدکننده برتر رزین های الکید حلال پایه، پلی استر غیر اشباع و خشک کن های رنگ در ایران، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵آغاز کرده است.

این شرکت صادرات محور بخش خصوصی با ظرفیت سالانه ۴۰ هزار تن، افزون بر تامین بازار داخلی در صنایع رنگ، پوشش و کامپوزیت، در عرصه بین المللی نیز حضوری فعال دارد و محصولات خود را به طور گسترده در کشورهای خاورمیانه، افریقای شمالی، اروپای شرقی و آسیای میانه عرضه می کند. ما به پشتوانه وجود کارشناسان خبره، دانش فنی روز و تجهیزات پیشرفته منطبق با استانداردهای بین المللی در خط تولید، آزمایشگاه های کنترل کیفیت و تحقیق و توسعه خود، موفق به تولید و ارائه محصولاتی متنوع با کاربردهای گسترده در صنایع و بازارهای هدف شده ایم.

این حضور مستمر و پر رنگ در بازارهای جهانی جایگاه ما را در میان تولیدکنندگان برتر و پیشرو صادراتی در حوزه فعالیت تخصصی خود تثبیت و تضمین کرده است.

کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISO 9001:2015از مراجع بین المللی و نیز تاییدیه های معتبر محصولات تولیدی از موسسات رده بندی تراز اول ملی، به مشتریان ما اطمینان خاطر مضاعف می دهد که همواره محصولی با کیفیت بالا دریافت و مصرف خواهند کرد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *