اسید استیک

نام انگلیسی: Acetic acid نامهای دیگر: استیک اسید - اتانوئیک اسید - گلاسیال - متان کربوکسیلیک اسید شرکت علمی سازان زینو با برند پک هاوس از فعالین حوزه مواد شیمیایی است که میتواند شما را در امر خرید و فروش مواد شیمیایی یاری نماید جهت دریافت مشاوره با کارشناسان ما در بخش شیمیایی پک هاوس تماس حاصل فرمائید: 02188069658

جزئیات

تولید کننده
تامین کننده
ماهیت شیمیایی

CH3COOH

کاربردها

در تولید مونومر وینیل استات
تولید الیاف مصنوعی و پارچه ها
در رنگرزی
برای تولید ضدعفونی کننده
تولید نفت
تولید نمک های آلی یا غیر آلی
تولید لاستیک
در کشاورزی به عنوان علف کش
در صنایع غذایی به عنوان تنظیم کننده اسیدیته و چاشنی

شرایط نگهداری

اسید استیک در ظروف آلومینیومی و شیشه ای و یا در ظروف پلاستيكی ( پلی اتيلنی سنگين) دارای برچسب مخصوص و مناسب نگهداری می شود. از نگداری آن در ظروف فولادی، آهنی، روی، سربی، مسی و برنز خودداری شود .

از جمله نکات مهم در شرایط نگداری اسید استیک، آن است که این ماده در محیط خشک و به دور از نور مستقیم آفتاب محافظت شود. درب ظرف باید کاملا پلمپ باشد، به گونه ای که در مقابل سرما محافظت شود. تانک نگهدارنده استیک اسید باید با سیم به زمین جهت تخلیه الکتریکی متصل باشد و تنها در مقادیر محدود آن را ذخیره کنید. در انبارهای نگهداری آن باید از تجهیزات ضد انفجار و ضد جرقه استفاده کرد.

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)