اکسید آهن میکایی سیمونو

اکسید آهن میکاییMIO با فرمول شیمیایی Fe2O3 از اکسید آهن هماتیتی به دست می آید، که درصد جذب مغناطیسی آن بسیار ناچیز بوده و شکل فیزیکی آن بصورت صفحه ای است که مانند قطعات ریز آینه عمل کرده و امواج UV (ماوراء بنفش) را بازتاب می نماید. جلای نقره ای-خاکستری دارد و دانسیته آن بین 4.3 تا 5.2 (g/cm3) می باشد. ساختار شیمیایی MIO مانند اکسید های آهن هماتیت از Fe2O3 تشکیل شده است ولی نقطه تمایز آن با اکسیدهای آهن دو ظرفیتی ، ساختار مولکولی خاص آن است که به صورت ورقه ای (Lamellar) است.

جزئیات کامپاندمستربچ

CAS

1317-60-8

نام های مرسوم

Micaceous Iron Oxide

تولید کننده
ماهیت شیمیایی

Fe2O3 Iron-III-Oxide

مزایا
    همپوشانی سطوح صفحه ای این ماده موجب ایجاد سطحی مقاوم و مستحکم در مقابل نفوذ عناصر مخرب می گردد. همچنین از آن در پوشش لوله های زیر آب و غوطه ور استفاده می شود.
کاربردها

بیشترین مورد مصرف این محصول به عنوان لایه میانی در تولید پوشش مقاوم و ضد خوردگی در تاسیسات دریایی و در مکانهایی با میزان خوردگی و تخریب بیش از حد مجاز است. کاربرد مهم دیگر این محصول به عنوان پیگمنت براق در برخی از رنگها، پوشش نهایی پلی اورتان طبق RAL، رنگ خطوط ترافیکی، انواع پوشش های محافظ کف سالن های تولید و پارکینگ میباشد.

شرایط نگهداری

درجای خشک

ملاحظات استفاده

ندارد

داده های فنی

کمیت مقدار واحد توضیحات
خواص ظاهری
Color Gray Gardner
Sieve residue 2%
Particle Size distribution 74 µm
خواص فیزیکی
Sulphur 25ppm %
pH 8
TiO2 0.021 %
K2O 0.01 %
Na2O 0.01 %
CaO 0.02 %
MnO 0.041 %
Al2O3 0.15 %
SiO2 3.67 %
Fe2O3 95.66 %
خواص شیمیایی
LOI 0.48 %

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)