ایمپکت و CPE

ایمپکت مدیفایرها مواد افزودنی مورد نیاز برای بهبود سختی انواع محصولات PVC می‌باشند. این مواد حالت پلاستیکی دارند و شامل موادی از جمله: ABS, MBS, لاستیک اکرلیک، پلی اتیلن کلرینه شده، EVA و … می‌باشد. جهت استفاده از ایمپکت مادیفایرها، آنها را با PVC مخلوط می‌کنند و از این طریق به سختی و مقاومت این مواد می‌افزایند. پلی اتیلن کلردار یا CPE یک نوع ارزان قیمت از پلی اتیلن است که دارای مقدار کلر از 34 تا 44 درصد است. این ماده در ترکیب با پلی وینیل کلراید (PVC) استفاده می شود زیرا پلی اتیلن کلر نرم و لاستیکی در ماتریس PVC تعبیه شده است ، در نتیجه مقاومت در برابر ضربه را افزایش می دهد. علاوه بر این ، مقاومت در برابر آب و هوا را نیز افزایش می دهد. بعلاوه ، از آن برای نرم کردن فویل های PVC استفاده می شود ، بدون اینکه خطر انتقال پلاستیک را داشته باشد. پلی اتیلن کلر شده می تواند از طریق پراکسیداسیون با هم متصل شود و الاستومری را تشکیل می دهد که در صنعت کابل و لاستیک استفاده می شود. وقتی پلی اتیلن کلر دار به سایر پلی الفین ها اضافه شود ، باعث کاهش اشتعال می شود. از پلی اتیلن کلره دار بعضاً به عنوان کاپشن بیرونی در سیمهای برق استفاده می شود.

جزئیات

CAS

64754-9-1

نام های مرسوم

ایمپکت و CPE

تامین کننده
ماهیت شیمیایی

کلراید پلی اتیلن یا همان CPE

مزایا
  • افزایش مقاومت ضربه
  • افزایش مقاومت شکستگی
  • بهبود دهنده ضربه
  • اصلاح کننده ضربه
  • افزایش مقاومت کشسانی
کاربردها

در محصولات پایه PVC اعم از
درب و پنجره (پروفیل)
لوله و اتصالات
مستربچ و گرانول

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

2 دیدگاه

    1. آبتین حسن پور

      با سلام و خسته نباشید خدمت شما مهندس طاوسی بزرگوار با توجه به درخواست اینجانب در سایت mychem.irلطفا درخواست خودتان را در باب MSDS یا SDS به طور کامل و دقیق اعلام بفرمائید که چه گریدی ایمپکت یا CPE میخواهید و حتی المقدور تولیدات خودت را اعلام بفرمائید تا راهنمایی های دقیق تری برای شما داشته باشم.

      با تشکر