روکش اپوکسی BASADUR-E 325

بسادور-ای 325، روکش اپوکسی دو جزئی بر اساس رزین اصلاح شده بیس فنل Aو هاردنر آمینی بوده که دارای مقاومت الکتریکی سطحی در محدوده 9^10_4^10 اهم می باشد. این محصول بعد از آماده سازی سطح، نصب شبکه مسی و اعمال پرایمرِ آنتی استاتیک به صورت خودتراز بر سطح اعمال شده و با استفاده از غلطک هواگیر پرداخت می شود. محصول دارای ویسکوزیته مناسبی برای اجرا بوده و با داشتن فیلرهای تقویت کننده و پرکننده از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. استفاده از این محصول در اتاق های جراحی بیمارستانها، اتاق های سرور، انبارهای نگهداری مواد منفجره و به طور کلی کلیه مکان هایی که دارای حساسیت نسبت به تجمع بار الکتریکی ساکن هستند پیشنهاد می شود.

جزئیات

نام های مرسوم

روکش اپوکسی/ آنتی استاتیک

نوع ماده
مناسب برای
تولید کننده
ماهیت شیمیایی

دو جزئی، آنتی استاتیک

مزایا
  • مقاومت مکانیکی و شیمیایی مناسب
  • کاربری آسان در هنگام نصب
  • اقتصادی
  • مقاوم در برابر نفوذ مایعات
  • سطح نهایی براق
  • سطح نهایی ضد لغزش در صورت نیاز
کاربردها

کفپوش‌های ملات شمشه‌کشی شده، پوشش رویه بتن با ترافیک سایشی معمولی و نیمه سنگین مانند سالن‌های مونتاژ و انبار، کارگاه‌های تعمیراتی، گاراژها، پارکینگ‌های زیرزمینی، رمپ‌های بارگیری و... .
این کفپوش ها قابلیت توزیع الکتریسیته ساکن ایجاد شده را داشته و به همین دلیل برای محیط های الکترونیکی حساس که با تجهیزات الکترونی، اجزای کوچک، حلال ها، گاز و یا مواد منفجره کار می شود، مناسب می باشند.

شرایط نگهداری

در صورت عدم باز شدن درب و عدم صدمه دیدن ظروف بسته بندی شده اصلی کارخانه، می‌توان محصول را به مدت 24 ماه از تاریخ تولید در محیط خشک و درجه حرارت بین 5 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمود

داده های فنی

کمیت مقدار واحد توضیحات
خواص ظاهری
(Color (Pt, Co جزء 1 مایع رنگی براق
(Color (Pt, Co جزء 2 مایع شفاف

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)