زایلین مخلوط

زایلین مخلوط ( در لفظ انگلیسی : Mixed xylene )، زایلول یا دی متیل بنزن هر یک از سه ایزومر دی متیل بنزن یا ترکیبی از آن است. هر یک از این سه ترکیب دارای یک حلقه بنزن مرکزی با دو گروه متیل است که در مواد جایگزین متصل شده اند. همه اینها مایعات قابل اشتعال و بی رنگی هستند که برخی از آنها دارای ارزش صنعتی بالایی هستند.

جزئیات

تامین کننده
ماهیت شیمیایی

C6H4(CH3)2

کاربردها

آفت کش
جداسازی ایزومرهای مختلف زایلن ، یعنی پارازایلن ، ارتوزایلن و متازایلن
زایلن مخلوط به دلیل داشتن اکتان بالا و فشار بخار کم ، یک ترکیب عالی برای ترکیب با بنزین است
از زایلن مخلوط ، هرچند در مقادیر کم ، برای تولید رنگ و حلال ها استفاده می شود
یک ماده اولیه برای ارتوکسیلن ( انیدرید فتالیک ) ، متاکسیلن (اسید ایزوفتالیک) ، پاراکسیلن (ترفتالیک اسید) و اتیل بنزن (مونومر استایرن)
آنها به ترتیب در تولید PTA ، Phthalic acid و IsoPhthalic اسید مصرف می شوند. استفاده نهایی آنها شامل تولید PET ، پلاستیک PVC و روکش سطحی می باشد.

ملاحظات استفاده

زایلن مخلوط یک مایع بسیار قابل اشتعال و سمی است که برای جلوگیری از آتش سوزی و نشت نیاز به نهایت مراقبت دارد. هرکسی که زایلن مخلوط را کنترل می کند باید “برگه اطلاعات ایمنی مواد (MSDS)” را کاملاً بشناسد و رعایت کند و از تجهیزات محافظ مناسب استفاده کند.

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)