سورفکتانت آنیونی Hostapur OS liq

این ماده فعال سطحی آنیونیک، یک محلول آبی از آلفا الفین سولفونات است که میکرو فوم بسیار پایداری تولید می کند و نسبت به آب سخت، حساس نیست. همچنین به عنوان ماده خیس کننده آنیونی در فرمولاسیون های مایع مورد استفاده قرار می گیرد و چون کف کنندگی بسیار خوبی دارد از آن در فرمولاسیون مایعات ظرفشویی استفاده می شود.

جزئیات

نام های مرسوم

Hostapur® OS liquid

تولید کننده
تامین کننده
ماهیت شیمیایی

C14/16-alpha olefin sulphonate sodium salt

مزایا
  • چسبندگی کم به الیاف نساجی (مخصوصاً برای شامپو فرش و اثاثیه یا لوازم داخلی)
  • کف بالا
  • پاک کنندگی خوب
  • عاری از مواد نگهدارنده
  • قابل استفاده در پروسه تولید سرد (نیازی به حرارت ندارد)
  • تمایل کم به ایجاد ویسکوزیته
کاربردها

در تولید مواد شوینده و تمیز کننده استفاده می شود.
همچنین در صنایع چرم و ساخت و ساز به عنوان مرطوب کننده و کف کننده استفاده می شود.
به عنوان امولسیفایر در پلیمریزاسیون امولسیونی لاتکس استایرن / بوتادین ، لاستیک استایرن / بوتادین و آکریلات و استایرن / آکریلات استفاده می شود.

شرایط نگهداری

برای حداقل 12 ماه می تواند در شرایط بسته بندی شده در دمای اتاق، تحت شرایط توصیه شده نگهداری می شود. در حین ذخیره طولانی تر ، pH محصول ممکن است به دلیل هیدرولیز کاهش یابد. ذخیره طولانی مدت در دمای> 30 درجه سانتیگراد می تواند منجر به تشکیل ژل روی سطح محصول بخصوص در ظروف شود. پس از هم زدن فاز ژل از بین می رود و محصول دوباره آماده استفاده است. اگر محصول در دمای کمتر از 20 درجه سانتیگراد نگهداری شود ، ماده فعال ممکن است رسوب کند. این محصول با هم زدن و گرم کردن می تواند دوباره همگن شود. گرم کردن محصول بالاتر از 50 درجه سانتیگراد توصیه نمی شود.

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)