ماتریس دو جزئی اپوکسی بهینه شده BASADUR-HN 901

بسادور- اچ ان 901، یک ماتریس هیبرید بر پایه اپوکسی می باشد. در این محصولات از فناوری نانو نیز استفاده شده است. این محصول بسیار روان بوده و بر همین اساس می تواند در تولید سیستم های پر فیلر و خود تراز، با قابلیت پخش آسان، طرح دار، ملات های شمشه کشی به کار گرفته شود. بسادور- اچ ان 901، انتخاب مناسبی برای محیط‌ های با سایش بالا و مکان هایی که نیازمند چقرمگی بالا می باشند محسوب می‌شود. این محصول به صورت سطحی براق خشک شده و به دلیل سهولت در نظافت، براقیت سطح آن پایدار می باشد.

جزئیات

نام های مرسوم

ماتریس دو جزئی اپوکسی بهینه شده/فناوری نانو، هیبرید

نوع ماده
تولید کننده
ماهیت شیمیایی

دو جزئی

مزایا
  • امکان استفاده از مقادیر بالایی از پر کننده‌های معدنی
  • مقاومت مکانیکی و شیمیایی بسیار بالا
  • کاربری آسان در هنگام استفاده
  • انعطاف پذیری و چقرمگی بالا
  • مقاومت بسیار عالی در برابر نفوذ مایعات
  • سطح نهایی براق و صیقلی
  • سطح نهایی ضد لغزش در صورت نیاز
  • مقرون به صرفه
  • یک پارچه و سطح تمام شده یکنواخت
  • عدم نیاز به پرایمر
  • مقاومت سایشی عالی
کاربردها

فرمولاسیون بسادور- اچ ان 901 طوری طراحی شده است که می تواند به صورت مستقیم روی سطح بتن اعمال شده و چسبندگی خوبی به سطح زیرین ایجاد کند. برخی از موارد استفاده این ماتریس در ادامه آورده شده است:
کفپوش‌های خودتراز و شمشه‌کشی شده، پوشش رویه بتن با ترافیک سایشی معمولی و سنگین مانند سالن‌های مونتاژ و انبار، کارگاه‌های تعمیراتی، گاراژها، پارکینگ‌های زیرزمینی، رمپ‌های بارگیری و... .
نوع ضد لغزش این محصول برای استفاده در پارکینگ‌های چند طبقه و زیر زمینی، سالن‌های فرایندی و تعمیراتی مرطوب مانند صنایع غذایی و نوشیدنی پیشنهاد می‌شود.
مکان های بهداشتی، داروسازی ها و اتاق های تمیز
نواحی مسکونی و تجاری در انواع تزئیناتی

شرایط نگهداری

در صورت عدم باز شدن درب و عدم صدمه دیدن ظروف بسته بندی شده اصلی کارخانه، می‌توان محصول را به مدت 24 ماه از تاریخ تولید در محیط خشک و درجه حرارت بین 10 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری نمود.

ملاحظات استفاده

یک زیر آیند از جنس بتن بایستی در ابتدا به صورت مکانیکی و به وسیله تجهیزات کف ساب و یا اسکراچ، آماده شده تا سطح رویه بتن که حاوی باقی مانده سیمان و آب است و سبب قلیایی شدن سطح می‌شود (شیره بتن) از بین رفته و به خلل و فرج باز بتن رسید.
نقاط ضعیف بتن بایستی برداشته شده و نواقص سطحی همانند چاله‌ها، حفره‌ها و ترک‌ها خالی شوند. زیرآیند را تعمیر نمایید. حفره‌ها، چاله‌ها و ترک‌ها را پر نمایید. برای این منظور می‌توانید از مواد برای تعمیر بسا پلیمر استفاده نمایید.
باید توجه داشت، تمام گرد و خاک‌های موجود بر روی سطح، قبل از اعمال محصولات بسا پلیمر بایستی از بین برده شوند که برای این کار استفاده از جارو برقی‌های صنعتی با قدرت مکندگی بالا پیشنهاد می‌گردد.

داده های فنی

کمیت مقدار واحد توضیحات
خواص ظاهری
(Color (Pt, Co جزء 2 مایع شفاف
(Color (Pt, Co جزء 1 مایع رنگی

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)