پلی استال K300

پلی اکسی متیلن و یا POM، نخستین بار توسط هرمان اشتاودینگر و در دهه 1920 کشف شد. این ترمو پلاستیک مهندسی، در صنعت تا حدود زیادی می تواند به عنوان جانشینی برای فلزات غیر آهنی به کار گرفته شود. به خصوص در ساخت قطعاتی که نیاز به مقاومت بالا در برابر سایش و سختی بالا، پایداری عالی در برابر حرارت های زیاد و اصطکاک کم دارند، کاربرد بسیار زیادی دارد. به دلیل برخوردار بودن از خاصیت کشسانی و مقاومت بالای آن در برابر بسیاری از واکنش های شیمیایی، پلی استال تبدیل به یکی از پرمصرف ترین محصولات صنعتی شده است. از سویی شناخته شدن این ماده به عنوان یک هادی قابل قبول برای جریان الکتریسیته، بهره وری های گسترده ای را متوجه این ماده کرده است.

جزئیات

نام های مرسوم

POM K300

تامین کننده
ماهیت شیمیایی

گرانول سفید و شفاف

کاربردها

چرخ دنده های مکانیکی مانند چرخ دنده های اصلی هلیکوپتر

*قطعات ساختمانی و جایگزینی برای فلزاتی مانند روی، آلومینیوم و ...

*زنجیرها، فنرها، انواع پیچ و مهره

*انواع قطعات دستگاه های الکترونیکی مانند تلویزیون، تلفن و ...

*در ساخت تجهیزات وسایل نقلیه و قطعات راه آهن به دلیل شباهت بسیار این ماده به فلزات

*پلی استال در صنعت پزشکی کاربرد های وسیعی مانند ساخت قلم انسولین دارد.

*در ساخت انواع سخت افزارهای کامپیوتری

*از دیگر کاربردهای این ماده نیز می توان به ساخت فندک، دست بندهای ساعت، آلات موسیقی، زیپ لباس ها، محفظه های مواد غذایی، ساخت پمپ و ... اشاره نمود.
از دیگر ویژگی های برجسته آن می توان به مقاومت شیمیایی و پایداری حرارتی بالا اشاره کرد. همچنین در زمینه های دیگری مانند قطعات خودرو، تجهیزات اداری و …. استفاده می گردد.

تماس با تامین کننده

برای تماس با تامین کنندگان این ماده و ثبت درخواست جهت دریافت قیمت، نمونه، مشاوره و یا پیش فاکتور لطفا فرم درخواست را تکمیل نمایید.

اطلاعات شخصی

اطلاعات شرکت

جزئیات درخواست

گزارش اشکال / ثبت نظر

چنانچه ایرادی در اطلاعات ثبت شده مشاهده نمودید و یا نظر یا پیشنهادی در ارتباط با این محصول دارد، لطفا با ما در میان بگذارید. (آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.)