اسناد فنی
این ماده گریدی از فوم پلی ایمید است و در صنعت هواپیمایی کاربرد دارد.
جزئیات
نوع ماده
حوزه کاربردی
تولید کننده
مزایا
- سبک
- دارای مشخصات نصب و عملکردی خوب
- دوام بیشتر در مقایسه با عایق های مرسوم
- هزینه های کمتر چرخه عملیاتی و چرخه عمر
- مقاومت بالا در برابر آتش
- عدم اشتعال در محیط های عادی
- تولید گاز سمی و دود و هم چنین گاززایی بسیار اندک
- انعطاف پذیر ( بدون پارگی و چروک شدن)
کاربردها
هواپیماهای شخصی، مسافربری و نظامی
سیستم های ناسا
ملاحظات استفاده
تولید گاز سمی و دود و هم چنین گاززایی بسیار اندک
مطابق با استانداردهای BMS 8-300, BAMS 544-006 و DMS 2330
داده های فنی
کمیت | مقدار | واحد | توضیحات |
---|---|---|---|
خواص فیزیکی | |||
Density | 0.00705 | g/ml | ASTM D3574A |
خواص حرارتی | |||
Maximum Service Temperature | 200 | ºC | Continuous Use; Air |
Thermal Conductivity | 0.0430 | W/mk | ASTM C518 |
Flameability | 0.00 | (seconds, Vertical Burn After Flame Time (Burn Length = 1.5 inches with no dripping); FAR 25.853(a), Appendix F, Part 1, (a)(1)(i | |
خواص مکانیکی | |||
Compression set | <40 | % | 50%Deflection; ASTM D3574D |
Compressive Strength | 0.00483 | MPa | Load Deflection at 25% Compression; Boeing BMS 8-300 |
Tensile Stress at break-MD | >0.0590 | MPa | ASTM D3574E |
خواص شیمیایی | |||
Smoke Emission | 3 | at 4 Minutes ; FAR 25.853(d), Appendix F, Part V | |
Oxirane Oxygen Content | 30 | % | ASTM D2863 |
Toxic Gas Generation | 150 | ppm | ppm of CO ; HCN, HF, HCl, NOx, or SO2 not detected, Boeing BSS 7239, flaming mode |