نمایشگاه رنگ و رزین در مشهد

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع لاستیک و پلاستیک و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی رنگ و رزین با حضور ۸۰ شرکت آبان ماه امسال در مشهد برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سیدی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این نمایشگاه بین المللی – تخصصی از ۵ تا ۸ آبان ماه در قالب ۱۱۰ غرفه برگزار می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در ادامه گفت: شرکت هایی از استان های تهران، البرز، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، قم، فارس، خراسان شمالی و رضوی در کنار نمایندگان شرکت هایی از آلمان، ترکیه، چین، ایتالیا، کره جنوبی، ژاپن، مالزی، بلژیک، فرانسه، اتریش، سوئد و امارات متحده عربی در فضایی به مساحت ۵ هزار متر مربع با یکدیگر به رقابت می پردازد.

وی، صنایع لاستیک و پلاستیک، صنایع رنگ و رزین و مواد کامپوزیت را از جمله زمینه های فعالیت شرکت های حاضر در این نمایشگاه ها عنوان کرد و افزود: مواد شیمیایی و چسب، صنایع زیرسازی پیش از پوشش، کالاهای ساخته و نیمه ساخته و ماشین آلات و تجهیزات از دیگر توانمندیهای شرکت های حاضر در دو نمایشگاه تخصصی به شمار می رود.

سیدی با اشاره به میزان استقبال شرکت ها برای حضور در نمایشگاه افزود: در این دوره از برگزاری نمایشگاه بین المللی لاستیک و پلاستیک و رنگ و رزین نسبت به سال گذشته سطح مشارکت ۷۰ درصد افزایش یافته است.

هفتمین نمایشگاه بین المللی – تخصصی صنایع لاستیک و پلاستیک و ششمین نمایشگاه بین المللی – تخصصی رنگ و رزین، پتروشیمی، پوشش های صنعتی، چسب، مواد شیمیایی و کامپوزیت ها از ۵ تا ۸ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای متخصصان و علاقمندان است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *