تولید سه گرید جدید ABS در پتروشیمی تبریز

مدیرعامل پتروشیمی تبریز در گردهمایی مشتریان محصولات ABS این مجتمع از تولید گریدهای جدید در پتروشیمی تبریز خبر داد.

به گزارش نیپنا، عبدالعظیم ممقانی گفت: امروز گرید مقاوم در برابر حرارت، گرید با براقیت و جریان پذیری بالا و گرید با فرایند پذیری بهتر و شاخص زردی کمتر تولید شده و آماده تحویل به مشتریان است.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز ویژگی گرید مقام در برابر حرارت را عدم تغییر شکل در دماهای بالا دانست و افزود: از این گرید می توان در صنایع خودرو، تولید لوازم اداری و تولید لوازم الکتریکی استفاده کرد.

وی افزود: این گرید همچنین مقاومت بسیار بالا در مقابل ضربه و فرایندپذیری مناسبی دارد و در مقایسه با نمونه‌های خارجی قابلیت‌های بسیار خوبی دارد و نه تنها با نمونه های خارجی رقابت می کند، بلکه در مواردی از نمونه های خارجی عملکرد بهتری هم دارد.

عبدالعظیم ممقانی ویژگی‌های گرید با براقیت و جریان پذیری بالا را جلوه ظاهری بهتر، تزریق راحت تر و براقیت مطلوب دانست و افزود: این مزایا همه شرایط را برای استفاده از این محصول در تولید لوازم الکتریکی، لوازم التحریر و لوازم بهداشتی فراهم کرده است.

مدیرعامل پتروشیمی تبریز افزود: گرید فرایندپذیر این شرکت نیز ضمن کاهش مصرف انرژی، زمینه مصرف کمتر مستربچ را فراهم کرده است، ضمن اینکه پایداری حرارتی بالاتری هم دارد.

وی همچنین از برنامه ریزی برای تولید گریدهای جدید مناسب برای اکستروژن، برای تولید قطعات ترموفورمینگ و گریدهای خودرنگ سفید برای استفاده در تولید لوازم خانگی و تولید کلید و پریزخبر داد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *