سیستم پایش لحظه ای در تمام واحدهای پتروشیمی نصب می شود

همسو با رعایت اصول زیست محیطی در مجتمع های پتروشیمی سیستم پایش لحظه ای در تمام واحد های پتروشیمی نصب خواهد شد.

مهندس قدرت الله نصیری افزود: استقرار مدیریت انرژی با توجه به استانداردهای انرژی مصرفی در برابر هر تن محصول تولیدی، توجه جدی به بحث مدیریت خوردگی و بازرسی فنی تجهیزات و نظارت اچ اس ای از برنامه های در دست اقدام است. مدیر اچ اس یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در گفت و گو با خبرنگار شانا اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده استقرار سیستم پایش آن لاین روی خروجی واحدهای تولیدی پتروشیمی تا پایان سال ۱۳۹۲ به طور کامل محقق خواهد شد.

وی ادامه داد: پیگیری بحث پدافند غیر عامل و اجرای طرح جامع مدیریت بحران از مهمترین فعالیت های مدیریت اچ اس ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران است.

مدیر اچ اس یی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: در اجلاس اخیر مدیران اچ اس یی شرکت های پتروشیمی کشور بر اجرایی شدن و پیگیری رعایت اصول ایمنی و حفظ محیط زیست در مجتمع های پتروشیمی با توجه به ضوابط و مقررات موجود تاکید شد. وی افزود: توجه به فرهنگ زیست محیطی در مجتمع های پتروشیمی و ارزیابی منظم از سوی واحدهای اچ اس ای از دیگر مواردی بود که در اجلاس مدیران اچ اس ای در اصفهان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش شانا، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست چندی پیش در گفت و گو با شانا با بیان این که تمام مجتمع های پتروشیمی تا پایان برنامه پنجم باید از سیستم های پایش لحظه ای استفاده کنند، گفته بود: عملکرد پتروشیمی ها در این زمینه کاملا مثبت ارزیابی می شود.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان این که این سازمان از نصب سیستم های پایش لحظه ای در مجتمع های پتروشیمی حمایت می کند، اظهار کرده بود: نصب این سیستم ها تاثیر زیادی بر کنترل آلایندگی ها دارد و توان آن را دارد که در هر مکانی فعالیت های مجتمع های پتروشیمی از سوی سازمان محیط زیست کنترل شود.

دکتر محمدجواد محمدی زاده افزوده بود: بر اساس مصوبه مجلس، تمام واحدهای صنعتی باید تا پایان برنامه پنجم توسعه سیستم های پایش آلایندگی را نصب کنند و شرکت های پتروشیمی در این زمینه عملکرد مثبتی داشته اند.

وی با مثبت ارزیابی کردن نصب ایستگاه های پایش لحظه ای در چند واحد پتروشیمی در عسلویه گفته بود: همکاری بسیار خوبی میان وزارت نفت و شرکت های تابعه برای صیانت از محیط زیست عسلویه وجود دارد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *