پذیرش دانشجو در رشته ساخت و تولید قالبهای پلاستیک در اولین مرکز علمی کاربردی صنعت

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان غربی گفت: نخستین مرکز علمی کاربردی بخش صنعت این استان با عنوان مرکز علمی کاربردی شرکت ایران پاش در ارومیه مجوز جذب دانشجو دریافت کرد.

دکتر احمد علیجانپور روز سه شنبه افزود: این مرکز علمی کاربردی صنعتی فعالیت آموزشی خود را از مهرماه امسال در چهار رشته با جذب دانشجو آغاز می کند. این مرکز به صورت پودمانی و در رشته های کاردانی ساخت و تولید قالبهای پلاستیک، کاردانی کنترل، کاردانی حرفه ای ایمنی و بهداشت واحدهای صنفی و کاردانی حرفه ای مدیریت کسب و کار دانشجو می پذیرد.

وی تعداد مراکز موجود وابسته و تحت نظارت دانشگاه جامع علمی و کاربردی آذربایجان غربی را ۲۱ مرکز اعلام کرد و گفت: از این مراکز چهار مرکز شامل مراکز هلال احمر آذربایجان غربی، شهرداری ارومیه، فنی و حرفه ای ارومیه و فنی و حرفه ای میاندوآب مراکز جدیدالتاسیس هستند.

علیجانپور افزود: در مراکز علمی کاربردی آذربایجان غربی ۱۱ هزار و ۹۰۱ دانشجو در مقاطع کارشناسی و کاردانی و به صورت پودمانی و ترمی مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه ۸۴ درصد دانشجویان مشغول به تحصیل مراکز علمی کاربردی استان بومی هستند یادآور شد: ۲۲ درصد دانشجویان شاغل به تحصیل در مراکز این دانشگاه در مقطع کارشناسی و ۷۸ درصد بقیه نیز در مقطع کاردانی تحصیل می کنند.

تاکنون بیش از ۳۷۰۰ دانشجو از مراکز علمی کاربردی آذربایجان غربی فارغ التحصیل شده اند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *