نخستین نمایشگاه صنعت پلاستیک، رنگ و صنایع شیمیایی در اراک

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران از برپایی نخستین نمایشگاه صنعت پلاستیک، رنگ و صنایع شیمیایی در اراک خبر داد.
علی‌جعفر محصولی در اراک اظهار داشت: در پی موفقیت‌های چند گانه شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران و به دنبال برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این هفته محل دائمی نمایشگاه‌های غرب ایران شاهد برگزاری سه نمایشگاه به طور همزمان خواهد بود.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه‌ها شامل نمایشگاه بزرگ و اختصاصی فرش و گلیم تبریز، نمایشگاه ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان و نخستین نمایشگاه صنعت پلاستیک، رنگ، رزین و صنایع شیمیایی است که از امروز در محل سالن‌های نمایشگاهی اراک برگزار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران با اشاره به برپایی نمایشگاه صنعت پلاستیک، رنگ، رزین و صنایع شیمیایی خاطرنشان کرد: برای نخستین ‌بار و به دنبال علاقه‌مندی صاحبان صنایع پلاستیک، رنگ و صنایع شیمیایی و با توجه به وجود صنایع بالا دستی و اولیه در استان مرکزی و همچنین گونه‌های مختلف تولیدات شیمیایی و پلاستیک در شهرک‌های صنعتی به‌ویژه در اراک، ساوه و دلیجان، بسترسازی به منظور سرمایه‌گذاری‌های جدید، این نمایشگاه با همیاری و مساعدت اداره اقتصادی استانداری مرکزی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و با تلاش و پیگیری‌های شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران برگزار می‌شود.

محصولی گفت: در واقع در دهه دوم ماه جاری با حضور بزرگان صنعت پلاستیک کشور دریچه‌ای نو بر روی صنایع پایین دستی پتروشیمی گشوده می‌شود و قرار است در این نمایشگاه نمایندگانی از کشورهای مختلف در کنار مجتمع بزرگ پتروشیمی شازند اراک حضور یابند.

به گفته وی، بازدید از این نمایشگاه برای صاحبان سرمایه و کارخانجات، کارآفرینان، کارشناسان و علاقه‌مندان حوزه صنایع شیمیایی، رنگ و رزین مفید و موجب برنامه‌ریزی‌های آینده خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران ادامه داد: همزمان با برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت پلاستیک، رنگ، رزین و صنایع شیمیایی شهرک بزرگ صنعتی استان مرکزی مراسم کلنگ‌زنی و تأسیس آن در شهر خمین انجام خواهد شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *