بزرگترین قطعه پلاستیکی به روش قالب گیری تزریقی در کارخانه پرشین صنعت ساخته شد/ باکس پالت 45 کیلویی با قابلیت جابجایی 1000 کیلوگرم

ب004زرگترین قطعه پلاستیکی در ایران به روش قالب گیری تزریقی ساخته شد. این قطعه پلاستیکی “باکس پالت” نام دارد و در کارخانه پرشین صنعت ساخته شده است. سید جواد میرحیدری رییس هیات مدیره شرکت پرشین صنعت در گفت و گو با پپنا مشخصات این قطعه پلاستیکی (باکس پالت) را بیان می کند.

سید جواد میرحیدری رییس هیات مدیره انجمن پلاستیک تهران می گوید: محصولی که ساخته ایم باکس پالت نام دارد و برای اولین بار است که چنین قطعه ای با وزن ۴۵ کیلوگرم در ایران ساخته می شود.

میرحیدری در ادامه می گوید: ۱۲۰ سانتی متر (طول)، ۱۰۰ سانتی متر (عرض) و ۷۰ سانتی متر ارتفاع ابعاد این “باکس پالت” است که ظرفیت جابجایی ۱۰۰۰ کیلوگرم را داراست.

رییس هیات مدیره شرکت پرشین صنعت و عضو هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلاستیک کاربرد این محصول را در صنایع غذایی، بهداشتی، کشاورزی، خودروسازی و قطعه سازی معرفی می کند.

سید جواد میرحیدری در مورد دیگر مزایای این محصول گفت: از مزیت های “باکس پالت” قرار گرفتن آن به صورت ستونی ست که به راحتی با لیفتراک قابل جابجایی می باشد.

میرحیدری در پایان تاکید می کند: این محصول به صورت متوالی و چندین سال قابل استفاده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *