بومی سازی 29 کاتالیست استراتژیک از سوی سازندگان ایرانی

سازندگان ایرانی موفق شدند ۲۹ کاتالیست مهم صنعت نفت را بومی سازی کنند.

catalystبه گزارش خبرنگار نیپنا، قائم مقام مدیرعامل شرکت اسپک در سی و هشتمین اجلاس رئیسان کمیته های خوداتکایی، تدارکات و انبارهای مجتمع های پتروشیمی که با موضوع گسترش فعالیت های سازندگان داخلی در دوران پسا تحریم برگزار شد اظهار کرد: این شرکت در دوران تحریم موفق شد با استفاده از توان شرکتهای توانمند داخلی بسیاری از نیازهای صنایع نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور را بومی سازی نماید. از جمله تولید داخل ۲۹ کاتالیست راهبردی یکی از دستاوردهای ارزشمند این شرکت می باشد.

اسماعیل نادری افزود : ارتباط این شرکت با مجتمع های پتروشیمی و پالایشگاه ها طی سال های گذشته گسترش یافته است و افزایش سطح همکاری ها در دوران پساتحریم نیز مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی ادامه داد : باید به معنای واقعی از ساخت داخل حمایت کنیم و در دوران پساتحریم تولیدکنندگان ایرانی با بهره گیری از دانش فنی شرکتهای خارجی می توانند سطح کمی و کیفی فعالیتهای خود را افزایش دهند.

نادری با بیان این که پارسال ۱۲ میلیارد تومان طرح پژوهشی در شرکت اسپک تعریف شده بود گفت : این رقم امسال با رشد چشمگیر به ۲۵ میلیارد تومان افزایش یافته است و به دنبال گسترش همکاری ها در بخش پژوهش هستیم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *