تکنولوژی جدید پوشش پایدار با استفاده از Nanovations

شرکت Nanovations که در سیدنی قراردارد، یک پوشش برای دیوارهای داخلی ساخته است که دارای خواص قابل توجه و مناسبی است. با یک نسبت مشخص از ماده چسباننده و پرکننده، میلیون­ها کره شیشه­ای کوچک تشکیل می­شود و باعث می­شود که دمای هوای اتاق و همین­طور روی سطوح دیوار یکنواخت باشد. دمای اتاق و سطح این پوشش به طور قابل توجهی افزایش پیدا می­کند و بنابراین تفاوت این پوشش حس می­شود.

این پوشش با از بین بردن اختلاف دما در نقاط مختلف، باعث می شود که دمای اتاق مناسب‌تر باشد.

این پوشش می‌تواند جایگزین هر پوشش برای دیوار داخلی باشد و با پوشش­های معمولی تفاوتی ندارد. بازده بالای پوشش باعث می شود که در استفاده از منابع گرمایی و خنک­کننده تا حد زیادی صرفه­جویی شود.

برای احساس راحتی، محیط با آب و هوای مناسب لازم است که بازده کاری را افزایش ­دهد. و این وقتی حاصل می­شود که دمای اتاق با محیط آزاد اختلاف داشته باشد. وقتی که دمای محیط و دیوارها از حالت مناسب دور شد، احساس راحت بودن از بین می رود.

هنگامی که دمای هوا و سطوح دیوار در یک اتاق برابر و در حدود ۲۰ – ۲۲ درجه باشد، ما احساس راحتی می­کنیم و این برابری دمای هوا و دیوار ها موجب صرفه جویی در انرژی می‌شود و پوشش چه در گرما و چه در خنکی باعث پخش یکنواخت و برابر دما می­شود.

پوشش نه تنها باعث یکنواختی دما بلکه باعث بهتر شدن کیفیت دمای اتاق می­شود. در صد مواد آلی فرار (VOC) آن­ها صفر است و غیر آتش­گیر هستند.

مزایا

۱-   تنظیم دما و رطوبت محیط

۲-   از تبادل دما بین نقاط مختلف جلوگیری می­کند

۳-   هوای اتاق را دلپذیر می­کند

۴-   آتشگیر نیست

۵-   بدون حلال و نرم کننده  است

۶-   در حالت خیس در برابر خراش بسیار مقاوم است

۷-   دارای قابلیت شستشو است

۸-   پشت پوشی بسیار خوب  دارد و اعمال آن راحت است.

۹-   چسبندگی بسیار خوبی دارد

۱۰- سازگار با محیط زیست است

این پوشش جدیدترین محصول، با خواص پیش بینی نشده، دوام بهتر و دارای بهترین عملکرد در محیط است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *