ساخت خودرو با مواد تعیین شده شرکت آمبر کامپوزیتس برای تولید انبوه

شرکت آدلر پلاستیکس (Adler Plastics) به کمک شرکت آمبر کامپوزیتس (Amber Composites) در حال توسعه دادن خودرو کامپوزیتی هستند.

شرکت آمبر کامپوزیتس اعلام نمود که ماده تولیدی این شرکت، برای سازه اولیه ساخت خودرو تعیین شده است. نمونه سازی مواد اولیه و مشابه سازی آن از سال ۲۰۱۱ تامین شده است و مراحل تولید در سال ۲۰۱۳ آغاز خواهد شد.

بعنوان بخشی از پروژه، شرکت آدلر پلاستیک، شرکت تایروان (Tier-1) تولید کننده و پیشرو در صنعت خودرو سازی، و شرکت آمبر کامپوزیتس با همکاری هم، یک زنجیره محکم تشکیل دادند تا در سراسر جهان عمده مشکلات صنعت کامپوزیت را جهت تولید خودرو حل کنند. انتظار می‌رود تولید اولین وسیله نقلیه حداقل در ۵ سال انجام شود که این موضوع برای شرکت‌ها نقطه شروع، تلقی می‌شود.

آندرو داگمور، مدیر فروش شرکت آمبر کامپوزیتس اظهار نمود: “ما مفتخریم که مواد اولیه تولید را در میزانی متوسط برای اولین پروژه‌های خودروسازی تأمین نموده‌ایم که کل شاسی آن از الیاف کربن ساخته شده است. و همکاری تنگاتنگی با تولید کننده تایروان مانند شرکت آدلر انجام داده‌ایم، این شرکت به ما کمک می‌کند تا محصولات را گسترش دهیم و نیازهای صنعت خودرو را برآورده کنیم.”

معرفی شرکت آمبر کامپوزیتس

شرکت آمبر کامپوزیتس تولیدکننده مواد کامپوزیت با کارایی بالا و وزن سبک است. شرکت آمبر تامین کننده مواد اولیه کامپوزیت‌ها می‌باشد و دارای تخصص فنی در صنایع مختلف از جمله موتور اسپرت، خودروسازی، هوافضا، ارتباطات، صنایع دریایی و انرژی باد می‌باشد. شرکت آمبر کامپوزیتس دارای ISO-9001 و ISO-14001 است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *