قرارداد 3 ساله شرکت تولیدکننده گرافن با تولیدکننده روغن در مالزی

Palm oil is odorlessشرکت گرافن نانوکم (Graphene NanoChem) قرارداد همکاری سه ساله با شرکت تیماسک (Temasek) امضاء کرده است. این قرارداد برای تولید روغن پالم بدون بو در کارخانه لاهاد داتو کشور مالزی تنظیم شده‌است.
شروع کار طرفین در این قرارداد از سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ آغاز شده و انتظار می‌رود درآمدی بالغ بر ۵۰۰ هزار دلار در طول سال اول ایجاد شود. این درآمد در سال‌های دوم و سوم افزایش خواهد یافت. تیماسک با امضاء این قرارداد در انتظار سود قابل پیش‌بینی خواهد بود.
شرکت گرافن نانوکم اعلام کرده است که پیشرفت‌های قابل توجهی در مباحث مالی این قرارداد به‌دست آمده است که اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.
روند پیشرفت کار به‌صورت دائمی توسط شرکت گرافن نانوکم رصد می‌شود که دلیل این امر وضعیت مالی این شرکت و لزوم تعیین دقیق هزینه و درآمد در این پروژه است. این کار می‌تواند به گرافن نانوکم کمک کند تا به مرور سرمایه‌گذاری خود را در این پروژه افزایش دهد.
جسپال دول از مدیران شرکت تیماسک می‌گوید: «ما خوشحالیم که از تمام ظرفیت خود در این کارخانه برای درآمدزایی استفاده می‌کنیم. ما از این که نیاز مالی خود را با استفاده از سرمایه‌گذار تأمین کردیم بسیار خرسندیم. ما مطمئنیم که انجام موفقیت‌آمیز این پروژه، به رشد طرفین این قرارداد کمک خواهد کرد.»

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *