شرکت Covestro فناوری Pasquick را برای حفاظت خوردگی معرفی کرد

600600p1135EDNmainsocialmediaposts_1024x683سازه های فلزی و تاسیسات صنعتی دارای سطوح زیادی هستند که مستعد خوردگی می باشد. تنها چند لایه از یک پوشش ضد خوردگی می تواند توربین های بادی ، پل های فلزی و کشتی ها را در برابر خوردگی حفاظت نماید. Covestro اخیرا فناوری جدیدی را توسعه داده است که دارای مزایای زیادی می باشد. در فناوری Pasquick حفاظت خوردگی نسبت به سایر فرآیند های متداول ، ارزانتر بوده و نیاز به زمان کمتری دارد. زیرا تعداد لایه های مورد نیاز کمتر می باشد. به گفته Thomas Baker کارشناس حفاظت خوردگی از شرکت Covestro حذف یکی از مراحل پوشش دهی باعث صرفه جویی در زمان پیمانکاران و هزینه کارگری می شود. بعلاوه حذف یکی از لایه ها باعث می شود سازه ها در مدت کوتاهتری به خدمات دهی برگردند. پوشش های ضد خوردگی بر پایه پلی آسپارتیک نیازمندی های ISO 12944 را برآورده می سازند و دارای حلال کمی می باشند.

این پوشش ها کارایی بالایی داشته و توسط تولید کنندگان پوشش ها پیشنهاد می شوند. حتی استاندارد های صنایع مختلف در حال حرکت در این جهت می باشند. پل ساخته شده بر روی کانال Lotse در Hamburg-Harburg آلمان مثالی است که در آن از این پوشش استفاده شده است. Pasquick دارای VOC بسیار پایینی می باشد و زمان سخت شدن آن از سامانه های متداول کوتاهتر است.

Covestro یکی از بزرگترین شرکت های پلیمری می باشد. محصولات آن در بخش های خودرویی، الکترونیک و الکتریکی، ساختمانی و ورزشی استفاده می شود. Covestro قبلا با نام Bayer MaterialScience فعالیت می کرد. Covestro دارای ۳۰ واحد تولیدی و حدود ۱۵۸۰۰ کارمند می باشد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *