گونه بهداشتی بسپار PETG با استحکام کششی بالا مناسب برای کاربرد چاپگرهای سه‌بعدی

guidel!neگونه جدیدی از بسپار بر پایه PETG با قابلیت تحمل دماهای بالا بمنظور کاربرد در چاپگرهای سه‌بعدی توسط شرکت taulman3D معرفی شد

این محصول، که بطور خاص برای استفاده در کاربردهای پزشکی طراحی شده است، از استاندارد ISO 10993 نیز برخوردار بوده که امر دریافت تاییده FDA را برای شرکت‌هایی که بدنبال آن هستند تسهیل می‌نماید.

اگرچه این محصول، که تحت نام تجاری guidel!ne شناخته می‌گردد، آزمون‌های مورد تایید FDA را پشت سر نهاده است. محصول guidel!neبگونه‌ای اصلاح شده است تا برای کاربرد در چاپگرهای سه‌بعدی قابل استفاده باشد. نحوه رانشگری این محصول بنحوی است که به ناخالصی‌ها و آلودگی‌ها اجازه ورود به به داخل آن حین فرایند خشک شدن را نمی‌دهد. علاوه بر این، pH و پتانسیل اکسایشی-کاهشی آن بگونه‌ای طراحی شده است که قادر به تحمل موارد معمول را داشته باشد.

استحکام کششی guidel!ne برابر psi6850، ازدیاد طول تا نقطه شکست آن برابر ۹/۵ بوده و از مدول یانگی معادل psi281496 برخوردار است. دمای HDT و دمای نرمی آن نیز به ترتیب حدود oC70 و oC100 اندازه‌گیری شده است.

یکی از ویژگی‌های اصلی guidel!ne قابلیت آن در چاپ لوله‌های کوچک و توخالی است. چاپ قطعات کوچک بطور کلی با مشکل تولید حرارت همراه است که به ایجاد تغییرفرم ناخواسته در قطعه منجر خواهد شد. از سوی دیگر، قابلیت چاپ در دماهای بالای این محصول امکان استفاده از آن بعنوان زیرایند را فراهم می‌آورد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *