شرکت BASF یک دیسپرسیون اکریلیک و یک شبکه ای کننده پایه آب جدید معرفی کرد

basf_logoشرکت BASF برای کمک به مشتریان جهت غلبه بر مشکلات موجود در سامانه های پوشش های آب پایه و برآورده کردن نیاز بازار جهت پوشش های پایه آب دو محصول جدید معرفی کرده است.

Joncryl 8310 یک اکریلیک دیسپرسیونی با عاملیت هیدروکسیل می باشد. این رزین دارای عملکرد بالایی می باشد و ظاهر عالی بر روی محدوده گسترده ای از زیرآیند های چوبی ایجاد می کند. Joncryl 8310 در سامانه های تک جزئی سختی خوبی ایجاد می کند. البته از طریق شبکه ای کردن با ایزوسیانات ها می توان به سختی های بالاتر نیز دست یافت. شفافیت عالی فیلم خشک کمک می کند که ظاهر چوب بهبود یابد. این رزین هم برای شفاف پوشه ها و هم برای پوشش های دارای رنگدانه مناسب می باشد.

Basonat HW2100 یک عامل شبکه ای کننده جدید جهت پوشش های رقیق شونده با آب بویژه جهت پوشش های چوب ، پوشش های صنعتی و پوشش های خودرویی می باشد. Basonat HW2100 دارای VOC پایین ، ثبات نوری خوب ، مقاومت شیمیایی عالی بوده و فاقد زردشوندگی می باشد. Basonat HW2100 یک ایزوسیاناتآلیفاتیک آبدوست با جامد ۱۰۰ درصد می باشد. Basonat HW2100 دارای تعادل بین خواص واکنش پذیری ، مقاومت ها و سازگاری با دیسپرسیون های اولیه و ثانویه می باشد. BASF یکی از بزرگترین تولید کنندگان مواد شیمیایی می باشد که دارای حدود ۱۱۲۰۰۰ کارمند در سرتاسر جهان می باشد. میزان فروش آن در سال ۲۰۱۵ بیش از ۷۰ میلیارد یورو بوده است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *