کلاریانت مستربچ های جدید برای تولید بسته بندی های شفاف ارائه میکند

شرکت کلارینت، یکی از  رهبران جهانی در تولید مواد شیمیایی ، مستربچ های جدیدی از CESA-nucleant ارائه کرده است در بهبود استفاده از پلی پروپیلن های هموپلیمر، تصادفی و کوپلیمر مورد استفاده در تولید بسته بندی شفاف تاثیر بسزائی دارد. از آنجا که بسیاری از تامین کنندگان مواد اولیه، دسترسی به انواع کامپاندهای پلی پروپیلن را محدود کرده اند، افزودن این مستربچ ها که به راحتی در فرمولاسیون ها قابل استفاده است به تولید کننده این امکان را میدهد تا محصولاتی با خواص مورد نیاز خود، انعطاف پذیر و مقرون به صرفه با خواص مدنظر خود تولید کند.

از آنجایی که تولید کنندگان محصولات غذایی در سراسر دنیا با خواص پلی پروپیلن و مزایای آن نظیر شفافیت، قیمت و وزن کمتر، پایداری حرارتی بهتر نسبت به پلی اتیلن ترفتالات برای بسته بندی سخت آشنا شده اند، استفاده از بسته بندی های شفاف PP امروزه به طور چشمگیری افزایش یافته است. اگرچه برای جواب دادن به این حجم از تقاضا نیاز مند عوامل هسته گذار در PP هستیم تا در فرآیند تولید دو مشکل معمول آن را حل کنیم؛ کدری و عدم پایداری ابعادی.

آخرین فرمولاسیون های CESA-nucleant حاوی هسته گذارهای با تکنولوژی بروز هستند تا تولید محصول بدون مشکلی انجام پذیرد. با استفاده از این مستربچ ها، تولیدکننده دیگر نیازی به استفاده از گریدهای خاص پلی پروپیلن یا درخواست برای کامپاندکردن محصول مناسب کار خود نخواهد داشت و براحتی میتواند با استفاده از این ماده نیازهای خود را بدون اتلاف وقت و به سادگی رفع کند.

به گفته پیتر پروساک، مدیر بازاریابی آمریکای شمالی کلارینت: بسیاری از تولید کنندگان پلیمرهای دنیا، محصولات اصلاح شده را از سبد تولیدی خود حذف کرده اند تا پلیمر خالص (بدون افزودنی) اراده کنند و این مساله شامل پلی پروپیلن هم میشود.  استفاده از CESA-nucleant این امکان را به شما خواهد داد تا با صرفه جویی در هزینه ها بتوانید بسته بندی های شفاف خود را براساس ویژگی های مدنظر خود تولید کنید.

عوامل هسته گذار فرآیندپذیری پلی پروپیلن را بهبود میدهند تا این ماده در دماهای پایین تر تزریق شود، بنابراین زمان بیرون آوردن قطعه از قالب زودتر و زمان چرخه تولید کاهش میابد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *